با حضور مدیرعامل شرکت مس ایران انجام شد؛

رونمایی از محصولات دانش بنیان دانشگاه ولیعصر رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 55162
رونمایی از محصولات دانش بنیان دانشگاه ولیعصر رفسنجان+تصاویر

با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج)رفسنجان رونمایی شد.

با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد دانشگاه ولیعصر( عج)رفسنجان رونمایی شد.
به گزارش روراستی، ظهر شنبه ۱۴ تیرماه با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مس، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولان دانشگاه، محصولات دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه ولیعصر (عج)  رونمایی شد.
این محصولات شامل نانوپودر مس است که رنجبر مسئول اجرایی این پروژه اظهار کرد: نانوپودر مس دانش‌بنیان‌ترین صنعت پایین‌دستی مس است که در دنیا تنها دو کشور تولیددکننده آن هستند و تکنولوژی تولید آن را با هزینه بالا دارند.
مدیر اجرایی پروژه نانوپودر مس ادامه داد: از دوسال قبل کار را شروع کردیم و وارد طرح پژوهشی نانوذرات مس شدیم در بهمن سال گذشته برای اولین بار در کشور در فاز صنعتی با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم در ماه در منطقه ویژه اقتصادی کارخانه دایر کردیم و تولید درحال انجام است که اگر حمایت شویم تا سقف هفت تن امکان تولید در ماه خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: نانو پودر مس در بازارهای دنیا هر کیلو ۱۵۰۰ دلار تا ۳۵۰۰ دلار فروخته می‌شود بنابراین ارزش افزوده این محصول بسیار بالاست، مواد اولیه ما باکیفیت و از معدن مس سرچشمه است محصول با بهترین برند نانو و عیار ۹۹.۹تولید می‌شود.
رنجبر خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین کاربردهای نانوپودر مس در صنایع الکترونیک و ریزپردازنده‌ها، متالورژی پودر و آلیاژسازی و قطعه‌سازی، صنایع دارویی و درمانی، صنعت کشاورزی و ‌…است.
وی ابراز داشت: امروز افتخار داریم که محصولی تولید می‌کنیم که اغلب کشورهای جهان مصرف‌کننده هستند و این شرکت با ارائه تکنولوژی جدید موفق به تولید این پودر با ۱۰ درصد هزینه تمام‌شده تولیدگان، جهانی شده است.
دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا با فناوری پلاسما یکی دیگر از محصولاتی بود که رونمایی شد.
این دستگاه برای محیط‌های بسته، ادارات، صنایع و کارخانه‌ها و جاهای پرتردد و شلوغ با استفاده از فناوری پلاسما کار تصفیه هوا را انجام می‌دهد و محیط را ضد عفونی می‌کند.
امروز همزمان از محصولات تولیدی سایر شرکت‌های مرکز رشد دانشگاه بازدید شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانش بنیان رفسنجان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مرکز رشد دانشگاه ولیعصر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :