یک ماه بدون تصادف منجر به فوت در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 55167
یک ماه بدون تصادف منجر به فوت در شهرستان رفسنجان

از ۱۵خرداد تا ۱۵تیر سال جاری در تصادف‌های جاده‌‌ای درون و برون شهری هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

از ۱۵خرداد تا ۱۵تیر سال جاری در تصادف‌های جاده‌‌ای درون و برون شهری هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.
به گزارش روراستی، علی اکبر سنجری اظهار داشت: ارتقاء فرهنگ رانندگی در شهرستان را یکی از دلایل برشمرد و گفت: تشدید برخورد پلیس با تخلف‌های حادثه‌ساز از جمله سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و تخلفات ساکن موجب کاهش تصادف ها و نداشتن تصادف منجر به فوت در یک ماه اخیر شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان نقش رفع نقاط حادثه خیز را مهم دانست و بیان کرد: به همت شهرداری، رفوژ میانی خیابان های امام خمینی و بعثت ساحلی انجام شده و‌به طور قابل توجهی از میزان تصادف‌ها کاسته است.
وی تأثیر شیوع ویروس کرونا بر ترددهای درون‌شهری را کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیشترین ترددها در بلوار آیت‌الله طالقانی صورت می‌گیرد که بیشترین تصادف‌های خسارتی را در گردش‌ها به همراه دارد.
سنجری افزود: راه حل کاهش تصادف‌ها در این بلوار، نصب دوربین‌های کنترل سرعت ثابت است که به زودی با همکاری شهرداری نصب خواهد شد و در مرحله بعد بلوارهای پرترددی از جمله امام علی ع‌ و امام رضا ع به دوربین‌های کنترل سرعت ثابت مجهز می‌شوند.
رییس پلیس راه شهرستان رفسنجان، شیوع ویروس کرونا را عامل پایین آمدن آمار تردد در جاده‌های شهرستان و به تبع آن کاهش تصادف‌های جاده ای برشمرد و گفت: پلیس راه در راستای کاهش تصادف‌های جاده‌ای اقدامات فرهنگی متعددی انجام داده و همچنین برای رفع نواقص و نقاط حادثه‌خیز مکاتباتی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته است.

بهسازی دوراهی مانی و کاهش تصادفات در این نقطه

وحید پورموسی به رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده های شهرستان اشاره و بیان کرد: در جاده سرچشمه، دو راهی مانی که محل تصادف‌های زیادی بود، بهسازی شد. در جاده رفسنجان – زرند سه‌راهی جعفرآباد که از نقاط حادثه خیز محسوب می‌شود، عملیات خاکریزی به طول ۲کیلومتر در حال انجام است. همچنین استاندارد سازی شیب جاده انار-رفسنجان و اصلاح شیب شیروانی که موجب انحراف از جاده می‌شد، در نقاط حادثه‌خیز صورت گرفته است.
یک ماه بدون تصادف‌های منجر به فوت در شهرستان رفسنجان، خبر رضایت‌بخشی‌ست و امیدواریم با رعایت فرهنگ رانندگی و اتخاذ و اجرای راهکارهای مفید توسط شورای ترافیک شهرستان، از میزان تصادف ها کاسته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلیس راه تصادف راهنمایی و رانندگی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :