مدیرعامل سازمان آتش نشانی رفسنجان خبر داد:

تجهیز آتش‌نشانی رفسنجان به تشک نجات قابل حمل

  • شناسه خبر: 55288
تجهیز آتش‌نشانی رفسنجان به تشک نجات قابل حمل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از  تجهیز این سازمان به تشک نجات قابل حمل خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از  تجهیز این سازمان به تشک نجات قابل حمل خبر داد.

به گزارش روراستی، علی رمضانی‌نژاد اظهار داشت: تشک نجات وسیله‌ای مطمئن در شرایط مناسب که افراد بتوانند از ارتفاع بالا به راحتی پرش کرده و در مرکز ثقل تشک فرود آیند و خود را از مرگ حتمی نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ادامه داد: این دستگاه برای نجات جان افراد در آتش‌سوزی‌ها  و حوادث ساختمان‌های بلند وحتی مکان‌هایی که افراد در اثر عوامل روحی و روانی جان خود را به خطر می‌اندازند، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به تراکم‌سازی و افزایش ارتفاع ساخت و سازهای مسکونی و تجاری در رفسنجان تصریح کرد: تشک نجات به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان خریداری شد تا در مواقع لزوم و حین حوادث بتوانیم برای نجات جان افراد محبوس در طبقات بالای واحدهای ساختمانی از آن استفاده کنیم.

رمضانی نژاد خاطرنشان کرد: این تشک نجات امدادی با قابلیت برپایی سریع و سطح ایمنی بالا برای افراد گرفتار در حادثه به تجهیزات امدادی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان افزوده شد که یکی از لوازم ضروری این مجموعه بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: تشک یادشده در ابعاد ۷ در ۵ و ارتفاع ۲٫۵ متر بوده که تحمل سقوط از ارتفاع ۳۰ متری را دارد و برای راه‌اندازی آن (پرکردن ۱۲۰ مترمکعب هوا در داخل تشک) ۱٫۵ دقیقه زمان لازم است که پس از تست و طی مراحل استاندارد خریداری شده است.

شایان ذکر است: مانور سقوط از ارتفاع در ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان روز گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل و پرسنل اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
آتش نشانی رفسنجان رمضانی نژاد شهرداری رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :