مدیرعامل آبفا رفسنجان عنوان کرد:

شناسایی ۱۵۰۰  فقره انشعاب غیرمجاز آب در رفسنجان

  • شناسه خبر: 55313
شناسایی ۱۵۰۰  فقره انشعاب غیرمجاز آب در رفسنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان از جمع‌آوری یک هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای حومه رفسنجان خبر داد.

به گزارش روراستی، حسین چرخ‌انداز اظهار داشت: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان بیان داشت: انشعابات غیرمجاز تاثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفی آب شرب ساکنان روستایی دارد و در این زمینه در تلاش هشتیم تمام انشعابات غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان جمع‌آوری کنیم.

وی ازفعالیت مستمر اکیپ‌های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و شناسایی مشترکان پرمصرف در مناطق روستایی یاد کرد و ادامه داد: این اکیپ‌ها در گشت‌های مستمر خود موفق به شناسایی یک هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای شهرستان شدند.

چرخ‌انداز خاطرنشان کرد: از این تعداد تا کنون ۵۷۶ فقره که عمدتا مربوط به دامداری ،خانه باغ‌های بزرگ و…  قطع و جمع‌آوری ،۲۵۹ فقره تبدیل به مجاز شده و به دنبال تبدیل به مجاز شدن مابقی انشعابات طی مراحل قانونی هستیم.

وی ابراز داشت: جمع‌آوری و ساماندهی تخلفات آب و فاضلاب حواشی و تبعات زیادی برای آب و فاضلاب به همراه داشته است، جلساتی در خصوص جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز با دادستان برگزار شده و با حمایت دستگاه قضا و همکاری نیروی انتظامی، شرکت آب و فاضلاب عزم خود را برای جمع‌آوری تمامی انشعابات غیرمجاز جزم کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آب انشعاب غیرمجاز حسین چرخ انداز رفسنجان مدیرعامل شرکت آبفا رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :