فرماندار رفسنجان:

آزمون ها فقط با مجوز ستاد کرونا برگزار شوند

  • شناسه خبر: 55423
آزمون ها فقط با مجوز ستاد کرونا برگزار شوند

فرماندار رفسنجان گفت: هرگونه برگزاری آزمون اعم از بخش خصوصی و دولتی  باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مجوز ستاد کرونا صورت گیرد.

فرماندار رفسنجان گفت: هرگونه برگزاری آزمون اعم از بخش خصوصی و دولتی  باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مجوز ستاد کرونا صورت گیرد.

به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی عصر امروز در ستاد کرونا شهرستان با تأکید بر استفاده از ماسک برای مصونیت از کرونا، اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی بر اساس توصیه‌هایی که می‌شود و رعایت بهداشت سطوح و دست که این فرهنگ به‌خوبی جا افتاده است اگر این سه مورد رعایت شود بالای ۸۰ درصد می‌توانیم از کرونا پیشگیری کنیم.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: در خصوص قیمت ماسک و نحوه توزیع برابر با مصوبه ستاد کرونا استان باید انجام شود، در ماه‌های پیش روی ممکن است نیاز بیشتری به ماسک داشته باشیم ۲۰۰ هزار ماسک در استان در حال تولید است که در رفسنجان هم حرکت موثری در مورد تولید و هم در مورد قیمت و نحوه توزیع ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: هرگونه برگزاری آزمون اعم از بخش خصوصی و دولتی  باید با هماهنگی ستاد کرونا صورت گیرد. کارگروه مراسم عزاداری با مسئولیت تبلیغات اسلامی تشکیل شود و مقام معظم رهبری هم تکلیف را روشن کردند که طبق فرمایشات ایشان باید عمل شود و هرگونه مراسمی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

ساماندهی کارگران فصلی سرعت بگیرد

محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بر نظارت بر کارگاه‌های تولید ماسک شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه یک ماه تا فصل برداشت پسته مانده بحث ساماندهی کارگران فصلی سرعت بگیرد چون مطمئنا کارگر از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر به رفسنجان می‌آیند که باید ساماندهی شوند.

برچسب ها:
آزمون ستاد کرونا فرماندار رفسنجان فصیحی هرندی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :