افتتاح موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان

  • شناسه خبر: 55484
افتتاح موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان

در آستانه عید غدیر، عید ولایت موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان آغاز به‌ کار کرد.

در آستانه عید غدیر، عید ولایت موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان آغاز به‌ کار کرد.

به گزارش روراستی، همزمان با شب عید غدیر موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان به طور رسمی افتتاح شد.

علیرضا توحیدی‌پور امشب در حاشیه افتتاح موکب شهدای صنعت مس اظهار داشت: موکب شهدای صنعت مس در بحث درمان، فرهنگی، فقرزدایی مناطق جنوب کرمان و…فعالیت دارد و در صورتی که حوادث غیرمترقبه پیش بیاید تجهیزات آن کامل است که به یاری مناطق آسیب‌دیده بشتابد.

مدیر موکب شهدای صنعت مس با بیان اینکه پشتوانه این موکب شرکت مس است و ۳۰۰ نیرو آماده به کار داریم که وظایف‌شان دسته‌بندی شده و پا به کار هستند، افزود: در ایام عید که به‌دلیل کرونا شهر قرنطینه بود، ۳۵ روز، روزانه یک هزار و ۲۰۰ غذای گرم بین جهادگران که کار ضدعفونی انجام می‌دادند و همچنین در بین کارتن خواب‌ها توزیع کردیم.

وی ادامه داد: هر شب جمعه ۵۰۰ غذای گرم بین نیازمندان به‌ویژه کارتن خواب‌ها و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل‌زده دیگر فعالیت ما بوده که پیش از این انجام شده است که البته هنوز نام موکب شهدای صنعت مس به ثبت نرسیده بود.

توحیدی‌پو خاطرنشان کرد: احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای کپرنشین‌ها در مناطق جنوب و نیز پوشش بیماران سرطانی، تهیه لوازم تحریر برای دانش‌آموزان از دیگر اقدامات ما در منطقه جنوب کرمان بوده است.

وی کمک در سیل خوزستان و سیستان و بلوچستان در سال گذشته و احداث چهار واحد مسکونی  با همکاری خیریه خیران گمنام در مناطق سیل‌زده را نیز یادآور شد.

مدیر موکب شهدای صنعت مس با بیان اینکه ۸۰ درصد نیروهای ما کارکنان شرکت مس هستند و خارج از وظیفه سازمانی خود با ما همکاری می‌کنند، اضافه کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های موکب توسط مس و مابقی به کمک خیران تأمین می‌شود.

وی ابراز کرد: از اول ماه مبارک رمضان توزیع دو هزار سبد حمایتی هر کدام به ارزش ۷۵۰ هزار تومان توسط موکب شهدای مس در کنار مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها انجام شده است.

توحیدی‌پور متذکر شد: در دهه ولایت ۱۵ هزار کلوچه بسته‌بندی شده بین مردم توزیع می‌شود که امشب همزمان با شب عید غدیر و افتتاح موکب ۵ هزار بسته بین مردم توزیع شد و ۱۰ هزار بسته بین کارکنان شرکت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جنوب کرمان رفسنجان شهدای صنعت مس عید غدیر موکب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :