معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

نسبت به برگزاری جشن فوتبال انتقاد داریم

  • شناسه خبر: 55766
نسبت به برگزاری جشن فوتبال انتقاد داریم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: نسبت به برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال مس انتقاد داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: نسبت به برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال مس انتقاد داریم.

به گزارش روراستی، احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جمع خبرنگاران با انتقاد از برگزاری جشن قهرمانی تیم مس اظهار کرد: زمان برگزاری مراسم همکاران ما در محل حضور داشتند اما خوب مدیریت نشد، همچنین راه‌اندازی کارناوال شادی در این خصوص هم خلاف مصوبات ستاد کرونا بود.
وی با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر تجمعات، وزارت کشور است، گفت: از کسانی که مدعی جدی ممنوعیت تجمعات است خود ما هستیم و پیشنهاد می‌کنیم افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و افراد مسن مراسم عزاداری محرم را از منزل دنبال کنند.
جمالی زاده با اشاره به بحران کرونا به مشکل‌ساز شدن شاخص‌های روانی در دنیا اشاره کرد که از نظر وسواس، اضطراب و اختلاف خانوادگی جامعه را به چالش کشیده است.
وی از آماده کردن شیوه‌نامه بهداشتی برای کارگران فصلی در رفسنجان یاد کرد و تصریح کرد: کمیته مقابله با کرونا در روستاها با عضویت فرمانده پایگاه بسیج روستا، روحانی روستا، دهیار و شوراها تشکیل دادیم که بر پروتکل‌ها نظارت کنند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه بسیج همه جا همراه ما و پای کار بوده، افزود: نظارت بر اجرای برگزاری مراسم هیئت‌های مذهبی بر عهده سازمان تبلیغات است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جمالی زاده رفسنجان فوتبال معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :