روراستی گزارش می دهد؛

فوتبالیست های قهرمان رفسنجان تجلیل شدند+تصاویر

  • شناسه خبر: 55816
فوتبالیست های قهرمان رفسنجان تجلیل شدند+تصاویر

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در جشنی باشکوه مورد تقدیر قرار گرفت.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در جشنی باشکوه مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام علی هاشمیان رئیس شورای شهر در مراسم تقدیر از تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: موفقیت بسیار بسیار بزرگی که فوتبالیست‌های رفسنجان به مردم رفسنجان هدیه دادند را قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای شهر رفسنجان ادامه داد: از کارگران، مجموعه مس، مدیریت شهری و همه کسانی که توانستند امروز آن‌چه شایسته مردم رفسنجان است به‌دست آوردند و به مردم استان و ایران نشان دهند، تشکر می‌کنم.

رئیس شورای شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: در سیاست، کشاورزی، صنعت، کار خیر، و امروز در ورزش جدای از همه موفقیت‌ها در رشته‌های مختلف، تیم مس رفسنجان همتی کرد و نشان داد جایگاه و موقعیت رفسنجان در یک مدیریت همدل و همراه می‌تواند اینگونه شادی را به مردم هدیه دهد.وی ادامه داد: در هر بعدی که نگاه می‌کنیم مردم رفسنجان و این شهرستان در کشور بهتر از همه ظهور پیدا کردند، در جنگ به عنوان فاتحان اروند از آنها یاد می‌شود، خط شکنانی قابل در جبهه بودند، در پشتیبانی از جنگ در زمانی که دولت مشکل مالی پیدا کرد مردم رفسنجان بودند که توانستند با سرمایه‌های خود کمک کنند.

هاشمیان افزود:  با این اتفاقاتی که افتاده نگاه دولتمردان کشور و استان باید به ظرفیت‌های رفسنجان بیشتر شود و این قابلیت‌ها دیده شود و برای رشد و توسعه رفسنجان نیازمند مدیریت، همدلی و سرمایه‌گذاری هستیم.

وی ابراز داشت: تیم فوتبال مس رفسنجان لیاقت خود را نشان داد و خواستار این شدیم مدیران مس حمایت خود را از تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر را داشته باشند که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران این قول را دادند.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان اظهار کرد: این مقام قهرمانی را تقدیم می‌کنیم به تمام مردم شریف و نجیب رفسنجان و خوشحالم قبل از ماه عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) توانستیم جشن خوب و مسرورانه برای مردم رفسنجان به ارمغان بیاوریم.

وی ادامه داد: امروز تیم مس در قلب مردم رفسنجان است و این دستاورد بزرگی است،  فوتبال به عنوان بزرگترین پدیده اجتماعی می‌تواند یک شهر را زنده کند و بعد از بیش از ۳۰ سال نام فاتحان اروند را در کشور زنده کند که این قدرت فوتبال است.سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ادامه داد: وقتی هدایت این تیم را قبول کردم زمان اندکی تا شروع مسابقات بود، نکته‌ای که خیلی حائز اهمیت بود؛ در زمین خودمان دیدم مردم با تیم به دلایلی خیلی نزدیک نیستند، اما امروز از دستاوردهای بزرگی که داشتیم در مسابقاتی بود که کل این صندلی‌ها پر بود و اصلی‌ترین موضوعی که رخ داد؛ دغدغه من از روز اول و جلسات متعدد بود که این تیم بتواند جزئی از ارکان اصلی خانواده‌های رفسنجان قرار گیرد که به این هدف رسیدیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: به کارگران صنایع مس این پیروزی را تقدیم می‌کنیم و امیداوریم همان‌طور که در عرصه صنعت توانمند هستند در عرصه فوتبال نماینده خود در لیگ برتر را حمایت کنند.

ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه خوشحالیم توانستیم در مدت برگزاری مسابقات رکوردهایی هم بزنیم، افزود: از کلیه مدیران تقدیر می‌کنم اما تقدیر ویژه از پیشکسوتان فوتبال رفسنجان دارم که در این مدت به ما خیلی کمک کردند و در جلسات ما شرکت کردند.

وی افزود: تشکر ویژه از تیمم که با تمام مشقت‌ها باور را باور کرد و تعریف و به اجرا گذاشت، مبارزه کرد، جنگید و اراده و همدلی را ایجاد کرد.

ربیعی ابراز داشت: اگر جایی حرفی زدم یا دلی رنجاندم به خاطر امروز بوده اما از صمیم قلب حلالیت می‌طلبم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پیامم را با احترام به پدرم،  در دوردست آسمان‌ها می‌فرستم برای مادرم که او بود من سر تمرین بودم او شیمی درمانی می‌کرد و من در بازی، و من اکنون هستم  و او نیست؛ این پیروزی را از طرف خودم و برادرم رضا به روح مادرم تقدیم می‌کنم.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار ویژه رفسنجان هم با تبریک صعود تیرم مس فسنجان به لیگ برتر اظهار کرد: لاله‌های نارنجی در کنار لاله‌های سرخ فاتحان اروند برای این شهرستان بار دیگر افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در این پیروزی نقش داشتند قدردانی می‌کنم، ربیعی انسانی مصمم، مهربان، قاطع و بااخلاق توانست ثابت کند، هستند انسان‌هایی که بتوانند در عرصه‌های مختلف حماسه بیافرینند.

فرماندار رفسنجان گفت: از هواداران پرشور تیم هم قدردانی می‌کنیم که با تشویق‌های خود به تیم کمک کردند و امیدواریم این راه ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است، از طرف شهرداری و شورای شهر به ربیعی سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان لوح شهروند افتخاری اهدا شد و هدایایی از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان به تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان تقدیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شهرداری رفسنجان شورای رفسنجان فاتحان اروند فوتبال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :