افتتاح طرح های شهرداری رفسنجان به مناسبت هفته دولت+تصاویر

  • شناسه خبر: 55900
افتتاح طرح های شهرداری رفسنجان به مناسبت هفته دولت+تصاویر

همزمان با هفته دولت ۵ طرح شهرداری رفسنجان با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

همزمان با هفته دولت ۵ طرح شهرداری رفسنجان با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، چهارشنبه شب به مناسبت هفته دولت پروژه بوستان مشاهیر با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

عارف اسداللهی معاون عمرانی شهردار رفسنجان در حاشیه افتتاح این بوستان اظهار داشت: احداث این بوستان ۶ ماه زمان برد و طراح آن مرحوم صداقت بود که اکنون در جمع ما نیست.

وی اعتبار به کار برده در احداث این بوستان را یک و نیم میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بوستان مشاهیر دارای سه آبنما موزیکال، پیست دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت، فضای سبز،  یک میدان و زمین والیبال است و در آینده نزدیک بازارچه محلی برای فاز بعدی آن با۶ غرفه در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: ۵ هزار مترمربع سنگفرش، دو هزار و ۵۰۰ مترمربع کوبیک، یک هزار مترمربع فضای بازی و ورزشی، ۴ هزار مترمربع فضای سبز و ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت این بوستان انجام شده است.

حجت‌الاسلام شیخ علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان اظهار کرد: ایجاد این بوستان‌ها موجب نشاط مردم می‌شود که امیدواریم روز به‌روز رونق بیشتری بگیرد و بتوانیم کمبودها و نواقص  را برطرف کنیم.

در ادامه پروژه‌های روشنایی چند بلوار افتتاح شد.

افتتاح ۴ روشنایی با اعتبار ۳٫۴ میلیارد تومان

مختاری معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در حاشیه افتتاح روشنایی بلوار شهید زینلی اظهار داشت: چهار پروژه روشنایی با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری و کادر امانی شهرداری انجام شده شامل پروژه بلوار شهید زینلی با استفاده از ۶۲ پایه چراغ  به ارتفاع ۱ متر و چراغ‌های ۴۰۰ وات و با اعتبار یک  میلیارد و ۵۴ میلیون تومان،  روشنایی بلوار شهید قنبری با اعتبار ۵۷۸ میلیون، روشنایی بلوار امام حسین (ع) با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان و روشنایی بلوار بعثت ساحلی با اعتبار ۹۱۸ میلیون تومان هستند.

وی عنوان کرد: طول مسیر کل پروژه‌ها ۶ کیلومتر است، همچنین جدول‌گذاری‌ها در بلوار شهید زینلی هفت هزار متر مربع، خیابان شهید قنبری چهار هزار متر مربع، خیابان بعثت ساحلی سه هزار متر مربع جدول‌گذاری و یک هزار و ۵۰۰ متر مربع سنگفرش، همچنین بلوار امام حسین(ع) دو هزار متر مربع جدول‌گذاری و یک هزار متر مربع سنگفرش شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
افتتاح رفسنجان شهرداری شورای شهر هفته دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :