امام جمعه رفسنجان:

چشمداشت به غرب نتیجه ندارد/برجام عملا مُرده است

  • شناسه خبر: 55970
چشمداشت به غرب نتیجه ندارد/برجام عملا مُرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: کشور ما سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی دارد اما متأسفانه برخی چشم‌شان به مذاکرات و خارج از کشور است.

امام جمعه رفسنجان گفت: کشور ما سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی دارد اما متأسفانه برخی چشم‌شان به مذاکرات و خارج از کشور است.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های  امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های قیام باشکوه و جاودانه امام حسین (ع) مسئله امر به معروف یا خیرخواهی امت بود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر و خیرخواهی امت از چنان اهمتی برخوردار است که جا دارد جان عزیزی چون حسین‌بن‌علی (ع) در این راه فدا شود که او با بصیرت قدم در این راه گذاشت در حالی که پایان راه را می‌دانست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به قطع امید از خارج از کشور، افزود: نباید منتظر ماند که تحریم‌ها برداشته شود اگرچه تحریم‌ها مقطعی مشکلاتی ایجاد می‌کنند اما از الطاف خفیه پروردگار هستند که در پرتو همین تحریم‌ها توانستیم در مسائل نظامی، پزشکی، هسته‌ای و..جلو برویم.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: کشور ما سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی دارد اما متأسفانه برخی چشم‌شان به مذاکرات و خارج از کشور است.

عسکری بیان کرد: توافق ننگین امارات و اسرائیل به ظاهر به نفع امارات است اما باطن این قضیه تست کشورهای دیگر منطقه است که بسیاری از کشورهای منطقه وارد میدان شدند و واکنش نشان دادند که موجب عقب‌نشینی از این توافق شد؛ اسرائیل که در مقابل حزب‌الله که مجموعه قدرتمند نظامی درون کشور کوچکی مانند لبنان چند ساعت بیشتر نمی‌تواند دوام بیاورد و در مقابل مردم بی‌دفاع غزه نمی‌تواند دفاع کند آیا می‌تواند در دفاع از امارات موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شکست آمریکا از طرح تمدید تحریم تسلیحاتی، ایران با اقتدار با رونمایی از موشک‌های خود موجب عقب‌نشینی کشورهای اروپایی شد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: اگر در مقابل دشمن بایستیم عقب‌نشینی می‌کنند اما اگر از موضع انفعال وارد شویم آنها بر ما غلبه خواهند کرد.

وی با قدردانی از برپایی مجالس عزای امام حسین (ع) که همه هیأت‌ها مسائل بهداشتی را به‌خوبی رعایت کردند، افزود: طبق گفته وزارت بهداشت بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام و در بین هیأت‌های مذهبی انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه فسنجان برجام حجت الاسلام عسکری نمازجمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :