امام جمعه رفسنجان

نمایندگان مجلس به بحث گرانی افسارگسیخته ورود کنند

  • شناسه خبر: 56150
نمایندگان مجلس به بحث گرانی افسارگسیخته ورود کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: از مجلس تقاضا می‌کنم در کنار تصویب قوانین و ریل‌گذاری برای دستگاه‌های اجرایی، نظارت میدانی و اداری و اجرایی در تمام زمینه‌ها داشته باشند و مسئله گرانی‌ها را کنترل و از مسئولان مربوطه در زمینه گرانی‌ها توضیح بخواهند.

امام جمعه رفسنجان گفت: از مجلس تقاضا می‌کنم در کنار تصویب قوانین و ریل‌گذاری برای دستگاه‌های اجرایی، نظارت میدانی و اداری و اجرایی در تمام زمینه‌ها داشته باشند و مسئله گرانی‌ها را کنترل و از مسئولان مربوطه در زمینه گرانی‌ها توضیح بخواهند.

به گزارش روراستی، حجت‌السلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر رفسنجان اظهار داشت: جریان‌هایی که امروز در زمینه اهانت به پیامبر و قرآن به وجود آمده همه عوامل ریشه‌دار تاریخی‌ست و همیشه این جریان‌ها با شکست مواجه شده و موجب بیداری ملت‌ها و امت‌ها و ننگ و خواری برای آدم‌هایی که این اقدامات رذیلانه را انجام می‌دهند، شده است.

امام جمعه رفسنجان بازگشایی مدارس و تداوم امر تعلیم و تربیت را موضوعی لازم و ضروری دانست و گفت: تعلیم و تربیت باید استمرار داشته باشد و آموزش و پرورش نباید متوقف شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی توجه به دو اصل باید برای اولیا و مربیان دغدغه جدی باشد؛ موضوع اول استفاده از فضای مجازی برای دانش‌آموزان است، این فضا باید با مراقبت اولیا و آموزش و پرورش انجام شود چون این قضیه می‌تواند یک تهدید جدی برای بچه‌ها باشد.

عسکری با بیان اینکه راهزنان فضای مجازی در کمین کودکان و نوجوانان ما هستند، افزود: متأسفانه بعضی از مسئولان فضای مجازی تعهد لازم برای سلامت و پالایش این فضا ندارند و می‌خواهند این فضا به روی مردم باز باشد؛ هیچ جای دنیا به این اندازه که ولنگاری در فضای مجازی که در ایران هست وجود ندارد، در کشورهای دیگر که این کارها را پشتیبانی می‌کنند برای خودشان این قدر ولنگاری سیاسی، اخلاقی، اجتماعی، هجمه به مقدسات و…وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان فضای مجازی تعهد دینی، اسلامی و انقلابی را در خود ایجاد کنند و فضای مجازی را مدیریت کنند تا دشمنان دین ما زمام این کار را به دست نگیرند.

امام جمعه رفسنجان سلامت جسمی دانش‌آموزان را در ادامه بحث توجه اولیا و مربیان متذکر شد و گفت: تذکرات لازم را مسئولان آموزشگاه‌ها و والدین در این زمینه با جدیت و بدون ایجاد وسوسه در بچه‌ها ارائه دهند.

وی مسئله گرانی‌های افسارگسیخته و عدم نظارت بر قیمت ‌ها را مایه نگرانی عنوان کرد و گفت: اقشار کم‌ درآمد نسبت به تأمین معاش خود دچار دشواری‌های زیادی شده‌اند. قیمت خودرو ناگهان جهش پیدا می‌کند این‌ها ناشی از ضعف مدیریت و رهاکردن بازار و نداشتن تعهداتی که مدیران مربوطه باید داشته باشند، است.

عسکری ابراز داشت: از مجلس تقاضا می‌کنم در کنار تصویب قوانین و ریل‌گذاری برای دستگاه‌های اجرایی، نظارت میدانی و اداری و اجرایی در تمام زمینه‌ها داشته باشند و مسئله گرانی‌ها را کنترل و از مسئولان مربوطه در زمینه گرانی‌ها توضیح بخواهند.

امام جمعه رفسنجان هتک حرمت به دین اسلام و پیامبر اسلام از سوی یک نشریه فکاهی در فرانسه را محکوم و اظهار کرد: این مطالب شرم‌آور است؛ توهین به پیامبر (ص) و قرآن یعنی توهین به بیش از یک میلیارد جمعیت مسلمان و زشت‌تر و قبیح‌تر از آن مسئولان فرانسه به بهانه آزادی بیان می گویند ما نمی‌توانیم متعرض شویم که این کارها را انجام ندهند که البته این کارها سابقه داشته است.

وی تأکید کرد: فرانسه بداند مورد تنفر بیش از یک میلیارد مسلمان جهان است مسئولان فرانسوی کاری نکنند که بعد از مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل باب مرگ بر فرانسه هم در ایران باز شود.

شایان ذکر است: بعد از نماز جمعه نمازگزاران جمعه رفسنجان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و …انزجار خود را نسبت به توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام ابراز کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری گرانی مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :