فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

شناسنامه حقیقی ملت ایران شهدا هستند

  • شناسه خبر: 56155
شناسنامه حقیقی ملت ایران شهدا هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهدا شناسنامه حقیقی ملّت بزرگ ایران و مظهر قدرت و بازدارندگی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهدا شناسنامه حقیقی ملّت بزرگ ایران و مظهر قدرت و بازدارندگی هستند.
به گزارش روراستی، سردار حسین معروفی شب گذشته در یادواره ۴۸ شهید کشکوئیه بیان کرد: شهدا شناسنامه حقیقی ملّت بزرگ ایران هستند، مظهر قدرت و مظهر بازدارندگی هستند، آن ها یک جان و یک آّرو داشتند و در طبق اخلاص گذاشتند و برای بقای دین خدا، حفظ کرامت انسانی، برای حفظ انقلاب اسلامی که انقلاب حضرت ولیعصر(عج) است، برای تمامیت ارضی؛ برای الگوسازی فرمان حجت خدا بر زمین جان خود را فدا کردند و به هیچ کس بدهکار نیستند این ما هستیم که جا ماندیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از مولفه های قدرت نرم شهیدان ما هستند، افزود: شهیدان ما بر سر کلاس عباس بن علی (ع)، حسینی شدند، ارباً اربا شدند و مانند حسین بن علی و پیروانش بقای دین خدا، حقیقت دین و حقیقت نام ناب محمدی است جان دادند و در این جلسه باید از شهیدان و کسانی بگوییم که امروز هرچه داریم به واسطه مجاهدت، ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی آن هاست.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم همه دنیا اردوگاه شرق و غرب در مقابل انقلاب نوپای ایران ایستاد و مردانی از کشکوئیه متر به متر در مقابل دنیای کفر به فرمان امام ایستادند و مبارزه کردند و به مولی الموحدین اقتدا کردند و چیزی در وجودشان نبود که به عقب برگردند.

سردار معروفی بیان کرد: خروجی این دفاع مقدس معراج بود نه ورودی آن، اینجاست که مفهوم دین و مکتب ما و مفهوم عاشورای ما، امام حسین ما، ولایت ما، انقلاب ما مفهومش معنا پیدا می کند که خروجی آن به فرموده امام راحل جبهه، کارخانه انسان سازی بود و هر کس در آن ورود پیدا می کرد خروجش معراج بود این هنر اهل بیت بود، هنر ولایت و حجت خدا بود که دفاع را مقدس کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان عناصری در وجودشان نهادینه شده است این ها بچه های حاج قاسم اند و حاج قاسم عاشق و مرید این ها بود و  افتخارش دوستی با شهیدان بود؛ یک نفر پیدا کنید که بگوید حاج قاسم در یک جلسه ای گفت من فرمانده شهیدان بودم و در جلسه ای گفته باشد من فرمانده جانبازان بودم، من فرمانده آزادگان و رزمندگان بودم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: ما حاج قاسم و یار دوران دفاع مقدس مان را در قلبمان داریم در محضر ایشان بارها با ایشان بودم، من با گریه حاج قاسم در نماز شب بیدار می شدم و می گفت که راه رسیدن به خدا سحر است، سحر را درک کنید ایمان حقیقی یعنی این.

وی با بیان اینکه بصیرت واقعی در وجود شهدا بود، افزود: بصیرت از ایمان است نمی شود حق را تشخیص دهیم و ایمان نداشته باشیم نمی شود میزان را ولایت ندانیم ایمان داشته باشیم.

سردار معروفی با ذکر این سئوال که چرا کربلا ماندگار شد و  چرا انقلاب ماتندگار شد، تصریح کرد: چون آن موقع وضعمان بهتر بود غیر از خدا چیزی نبود، دعوایی نبود، هدف و حرف های امام مهم بود، اخلاص در عمل و همه چیز برای خدا مهم بود.

وی عنوان کرد: مردم رفسنجان نقش مهمی در پشتیبانی از جنگ داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار معروفی شهدا شهدای کشکوئیه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ملت ایران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :