دستگاه قضایی با مخلان باورهای اعتقادی مردم در ماه رمضان برخورد شدید خواهد داشت

  • شناسه خبر: 5630
دستگاه قضایی با مخلان باورهای اعتقادی مردم در ماه رمضان برخورد شدید خواهد داشت

دادستان انقلاب عمومی رفسنجان گفت: تا شروع ماه مبارک رمضان چند روزی بیشتر نمانده است و همه مسلمانان با شور خاصی به ضیافت الهی می روند. به گزارش روراستی حسین رئیسی نژاد افزود : از برخورد قاطع و شدید دستگاه قضایی با هنجارشکنان در این ماه و افرادی که حدود اسلامی را رعایت نکنند خبر […]

دادستان انقلاب عمومی رفسنجان گفت: تا شروع ماه مبارک رمضان چند روزی بیشتر نمانده است و همه مسلمانان با شور خاصی به ضیافت الهی می روند.

به گزارش روراستی حسین رئیسی نژاد افزود : از برخورد قاطع و شدید دستگاه قضایی با هنجارشکنان در این ماه و افرادی که حدود اسلامی را رعایت نکنند خبر داد.

وی تصریح کرد : ماه رمضان در سالهای اخیر در ماههای گرم تابستان واقع شده و به گونه ای سختی روزه داری  در این ماه مضاعف شده است.

رئیسی نژاد از برخورد قاطعانه با بدحجابان و هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد : اجرای طرح ارتقاء امنیتی شامل برخورد با روزه خواری ، برخورد با مخلان نظم و امنیت ، بدحجابی و مظاهر علنی فساد در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تعمیق رفتارهای والای انسانی در جامعه و کاهش جرائم برشمرد و گفت : برقراری نظم و امنیت مجالس معنوی رمضان ، برخورد قانونی با روزه خواران ، مقابله جدی با مخلان نظم و آرامش شهروندان ، برخورد جدی با پوشش و مظاهر علنی فساد و کنترل شیوه غذا در غذاخوری ها که پدیده های مجرمانه تلقی می شوند از تدابیر دستگاه قضایی در ماه مبارک رمضان است.

 

برچسب ها:
دادستان رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :