انارکی محمدی خبر داد:

آغاز تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 56336
آغاز تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کار تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان از دو، سه روز قبل آغاز شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کار تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان از دو، سه روز قبل آغاز شده است.

به گزارش روراستی، احمد انارکی محمدی عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین معارفه بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان در مهمانسرای صندوق بازنشستگی مس با تقدیر از تلاش همه عوامل باشگاه مس رفسنجان برای راهیابی به لیگ برتر اظهار داشت: اصحاب رسانه بازویی برای تیم بودند که تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس از دو، سه روز قبل شروع شده است که ان شاءالله با راه اندازی آن شما بازیکانان بتوانید به راحتی از آن مجموعه استفاده کنید و ما هم در کنار هیئت مدیره شما را یاری می کنیم.

انارکی محمدی افزود: ما پای کار ایستادیم و تعهداتی که تیم به این خوبی لیگ برتری دارد رسالت ما را سنگین تر می کند که امیدواریم در جریان بازی ها تیجه های خوبی داشته باشید و ما هم پیگیر قول هایی که داده شده هستیم.

تیم فوتبال مس رفسنجان تیم بااخلاقی است

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان هم تصریح کرد: برای بنده جای افتخار است که پس از سال ها تلاش به لیگ برتر راه یافتیم و با همت بالای هیئت مدیره، کادر فنی و سرمربی این تیم آقای ربیعی که افتخار ما و افتخار ایران است، به این موفقیت دست پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برای مردم یک شهر بسیار مهم است که تیمشان راهی لیگ برتر شود که این موفقیت با هماهنگی همه مسئولان به دست آمده است.

فرماندار رفسنجان ابراز داشت: هر کدام از شما هم برای خود و هم برای تیم و شهر افتخار آفریدید و توان و شخصیت خود را نشان دادید و سرمربی تیم با توجه به توان و اراده ای که دارد نشان دادکه می تواند یکی از بهترین مربیان لیگ برتر کشور باشد و تیم مس رفسنجان می تواند در لیگ برتر خوش بدرخشد.

فصیحی هرندی تأکید کرد: اخلاق هم برای تیم خیلی مهم است که هم بازیکنان، هم کادر فنی و هیئت مدیره این مهم را حتی در شرایط سخت رعایت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انارکی تیم مس فرماندار رفسنجان مجید فصیحی هرندی ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :