در نشست خبری مطرح شد؛

تیم فوتبال مس رفسنجان را در لیگ برتر حفظ می کنیم

  • شناسه خبر: 56581
تیم فوتبال مس رفسنجان را در لیگ برتر حفظ می کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: تمام وجودمان را در این راه خواهیم گذاشت و تیم مس رفسنجان را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: تمام وجودمان را در این راه خواهیم گذاشت و تیم مس رفسنجان را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.

به گزارش روراستی، مجید زیندینی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس و ترمیم و اصلاح زیرساخت‌ها برای باشگاه اظهار داشت: در حال اصلاح ورزشگاه شماره ۲ هستیم و از روزی که مسابقات تمام شده شبانه‌روز کار کردیم تا ورزشگاه برسد و تا پایان آبان ماه ورزشگاه شماره یک تکمیل و اقدامات اصلاحی ورزشگاه شماره دو هم یک ماه دیگر انجام و مطابق استانداری که فدراسیون اعلام کرده آماده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال مس رفسنجان بیان داشت: با توجه به صعود بسکتبال مس رفسنجان به سوپرلیگ، صعود والیبال از لیگ دو به یک و قهرمانی بانوان فوتسال و صعود به بازی‌های آسیایی احداث سالن چندمنظوره در برنامه است و از ماه آینده کلنگ احداث آن به زمین زده می‌شود.

وی از موافقت شرکت ملی صنایع مس ایران برای احداث هتل در مجموعه ورزشگاه خبر داد و افزود: یک و نیم سال طول می‌کشد تا این کار انجام شود.

زیندینی تصریح کرد: ثبات در لیگ برنامه کوتاه مدت باشگاه مس است و در برنامه بلندمدت سه تا ۵ ساله سعی داریم سهمیه آسیایی بگیریم حتی به قهرمانی هم فکر می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس بیش از ۵ تا ۷ تیم در سطح بالای کشور دارد که والیبال، دوچرخه‌سواری، کشتی، کاراته، فوتسال آقایان و بانوان هستند و نیاز بود تیم رسانه‌ای باشگاه تقویت شود، افزود: امیر عبداللهی مدیر رسانه‌ای باشگاه در جایگاه خود می‌ماند و بهنام مددی مدیر رسانه‌ای تیم لیگ برتری صنعت مس رفسنجان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فوتبال مس رفسنجان از افزایش بودجه باشگاه خبر داد و گفت: اما بودجه ما نسبت به تیم‌های هم رده ما کمتر است اما در خصوص قرارداد بازیکنان انصاف و تعادل را رعایت کردیم و اختلاف چندانی در بین مبلغ قرارداد بازیکنان ما نیست.

زیندینی با اشاره به اینکه از زمان راه‌یابی تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر نگاه مدیران مس به تیم ما تغییر کرده و حمایت‌های مادی و معنوی از تیم بیشتر شده، ابراز داشت: قبلا که تیم مس رفسنجان در حاشیه بود این نگاه مدیران عوض شده است به‌طوری که هم در افزایش بودجه هم در تسریع در ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس این تغییر نگاه محسوس است.

تیمی جوان راهی لیگ برتر خواهیم کرد

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه سال گذشته یک کار غیرممکن را ممکن کردیم و تیم مس رفسنجان به لیگ برتر که یک دنیای دیگری‌ست، صعود کرد، اظهار داشت: خوشحالی ما روزی بود که مردم رفسنجان همراه با کارناوال شادی تیم مس خوشحالی کردند که خستگی یک سال از تن ما خارج شد.

وی عنوان کرد: در این مدت روزی نبود که کمتر از ۱۵ ساعت کار کنیم و با کار و تلاش شبانه‌روزی، همراهی و همدلی همه اعضای باشگاه و بازیکنان توانستیم به این قهرمانی برسیم و اکنون نیازمند ثبات در لیگ برتر هستیم که این مهم با تفرقه‌افکنی و غرض‌ورزی به دست نخواهد آمد.

ربیعی ادامه داد: لیگ برتر لیگ حرفه‌ای است و تفکر حرفه‌ای نیاز دارد، تغییر از لیگ یک به لیگ برتر تغییر محیط است و هرچه این تغییر محیط با سرعت بالاتری انجام شود موفق‌تر خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه مس رفسنجان نماد مردم رفسنجان است، افزود: هرچه به برجستگی و صلابت این نام کمک کنیم به اعتلای شهرمان کمک خواهیم کرد و اگر متحد باشیم به دور از فرافکنی و منطبق بر منطق و حرفه‌ای‌گری روزی مس رفسنجان را در آسیا خواهیم دید.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تقدیر از بازیکنان سال گذشته تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: برای لیگ برتر تغییراتی در تیم دادیم و تیمی جوان‌تر تشکیل خواهیم داد؛ سال گذشته میانگین سنی بازیکنان ۳۱٫۷ سال بود که آن را به ۲۷٫۸ رساندیم.

مس رفسنجان ستاره می سازد

وی تصریح کرد: سال گذشته ستاره‌های زیادی ساختیم و امسال هم ستاره‌های زیادی خواهیم ساخت اما برای منسجم‌شدن تیم نیاز به زمان داریم.

ربیعی خاطرنشان کرد: تمام وجودمان را در این راه خواهیم گذاشت و تیم مس رفسنجان را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در فوتبال حرفه‌ای واژه غیربومی کمرنگ است، اضافه کرد: دیدگاه حرفه‌ای همه را بومی می‌داند.

ربیعی با اشاره به نقل و انتقالات در تیم گفت: ۹ بازیکن در لیگ برتر جذب شده است. ما با محتوای هدف‌مان جلو آمدیم و با بازیکنانی که گرفتیم قطعا امسال عملکرد خیلی بهتری خواهیم داشت.

وی از اضافه شدن دو نفر عضو کادر فنی بومی و یک مربی بومی به تیم خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ربیعی سرمربی تیم مس فوتبال مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :