فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:

سارقان ۷۰۰ راس دام در دام پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 56620
سارقان ۷۰۰ راس دام در دام پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: سارقانی که قصد به سرقت بردن ۷۰۰ راس دام به‌صورت شبانه در رفسنجان داشتند در دام پلیس گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: سارقانی که قصد به سرقت بردن ۷۰۰ راس دام به‌صورت شبانه در رفسنجان داشتند در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش روراستی، مهدی کریمی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: طی ۲ هفته اخیر پرونده‌های زیادی پیگیری و در کشف جرائم خشن و سنگین به نتیجه رسیده‌ایم که یک مورد آن سرقت مسلحانه احشام بود  که سارقان قصد داشتند ۷۰۰ راس دام را به‌صورت شبانه به سرقت ببرند که در دام پلیس گرفتار شدند و ۲۲ راس دام همان شب کشف شد و ۶ سارق دستگیر و ۶ خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از افزایش ۷۰۰ درصدی کشفیات در زمینه‌های مختلف خبر داد و گفت: پیشگیری ارجح بر درمان است، برای پیشگیری از سرقت دام‌ها مردم نگهبانان را افزایش دهند، از دوربین‌های اینترنتی و تراشه‌های الکترونیکی استفاده شود و در بحث سرقت منازل هم انبارها و مغازه‌ها دوربین های اینترنتی و آنلاین نصب شود در این خصوص سیستم مها خوب جواب داده است.

وی عنوان کرد: نزدیک به ۲۰۰ میلیون طلا و جواهرات در خانه‌ای که سارقان در رفسنجان اجاره کرده بودند کشف و  دو دستگاه خودرو در این رابطه توقیف و دو مرد و یک زن از این پرونده تاکنون دستگیر و تحویل پلیس آگاهی کرمان شده است.

کریمی تصریح کرد: نگهداری خودرو در پارکینگ مطمئن انجام شود و و استفاده از دزدگیر و دوربین‌های اینترنتی و آنلاین در منازل و پارکینگ و جلوی منازل الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده هم عملیات پیشگیرانه هم عملیات کشف توسط پلیس انجام می‌شود و جواب داده است. ما از دوربین کور و تار به ساعت وقوع سرقت و مسیر حرکت سارقان پی بردیم و منجر به کشف نزدیک ۹ تن پسته که از رفسنجان خارج شد و متاسفانه توسط اتباع بیگانه بود که با یک لوله و چوب، اسلحه درست کرده بودند و سرقت مسلحانه انجام می‌دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: در بحث طلا و جواهرات افراد مسن و سالمند که  در منزل نگهداری می‌کنند سرقت‌های مختلفی داشتیم و نگهداری جواهرات در صندوق امانات بانک‌ها حائز اهمیت بوده که سلمندان این کار را انجام دهند.

وی در بحث پیشگیری از سرقت خودرو نصب جی‌پی‌اس را پیشنهاد داد و گفت: با نصب این سیستم خودرو هر لحظه سرقت شود آنلاین روی موبایل اطلاع‌رسانی می شود این موضوع به نفع شهروندان است و خودرویی که سرقت شود زنگ موبایل آلارم می‌دهد و مسیریابی می‌شود حتی سرعت خودرو هم در موبایل اطلاع‌رسانی می شود و پلیس می‌تواند وارد عمل شود و سارقان دستگیر شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلیس سارق احشام فرمانده انتظامی رفسنجان مهدی کریمی هفته ناجا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :