اقدامات هفته ناجا در رفسنجان؛ از دستگیری مستخدم سارق تا پلمب کوره ذوب ضایعات

  • شناسه خبر: 56723
اقدامات هفته ناجا در رفسنجان؛ از دستگیری مستخدم سارق تا پلمب کوره ذوب ضایعات

فرمانده انتطامی شهرستان‌ رفسنجان فعالیت های همکاران‌ خود را در هفته نیروی انتظامی تشریح کرد.

فرمانده انتطامی شهرستان‌ رفسنجان فعالیت های همکاران‌ خود را در هفته نیروی انتظامی تشریح کرد.

به گزارش روراستی، مهدی کریمی پنج شنبه شب در حاشیه دیدار جمعی از اعضای خانه مطبوعات رفسنجان با فرمانده انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: در طول هفته نیروی انتظامی، همکاران پلیس در شهرستان رفسنجان‌؛ طی فعالیت های شبانه روزی موفق‌ به کشفیاتی شدند از جمله اینکه فردی را در منزلی دستگیر و مقداری طلا و جواهرات از وی کشف کردند که مستخدم آن منزل بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: همچنین توقیف یک دستگاه کامیون‌ حامل ضایعات کابل و سیم برق سرقتی از دیگر اقدامات پلیس در رفسنجان بود که در این راستا یک باب کارگاه ضایعاتی و کوره ذوب هم‌ پلمپ شد.

کریمی تصریح کرد: در این مدّت یک خودرو سرقتی هم کشف شد که ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق را حمل می کردند در این راستا پلیس شهرستان، ۲ متهم را دستگیر کرد.

وی به استقرار نیروهای پلیس در آرامستان و گلزار شهدای شهرستان جهت جلوگیری از تجمع و تردد خودروها در این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاران پلیس تمام تلاش خود را در این محل ها و مکان ها‌ به کار گرفتند تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

کریمی از همراهی مردم با پلیس تشکر کرد و خواهان ادامه این همکاری شد‌ و بیان کرد: ریشه این بیماری منحوس با همکاری مردم‌ با کادر درمان‌ و رعایت پروتکل های بهداشتی می خشکد.

وی در پایان توصیه هایی در رابطه با فضای مجازی ارائه کرد و گفت: از آنجایی که فرزندان‌ برای ادامه تحصیل با فضای مجازی سر و کار دارند و به ابزار تلفن و اینترنت نیاز دارند‌ از شهروندان و والدین‌ می خواهیم‌ که ضمن حفظ خونسردی، هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشند و به فرزندان‌ آموزش و توصیه های لازم‌ را بدهند‌ و از فرزندان خود بخواهند هر گونه پیام‌ ناشناسی را با آن‌ ها در میان بگذارند‌ تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلیس رفسنجان کوره نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :