کودکان دارای بیماری گوارشی در رفسنجان نیازمند دستگاه آندوسکوپی

  • شناسه خبر: 56764
کودکان دارای بیماری گوارشی در رفسنجان نیازمند دستگاه آندوسکوپی

فوق‌خصص گوارش و کبد اطفال با بیان اینکه بخش آندوسکوپی بالغین بیمارستان علی‌بن ابیطالب به تمام امکانات مجهز است و تمام خدمات برای بالغین قابل انجام است، گفت: اگر تنها  یک اسکوپ اطفال هم خریداری شود می‌توانیم به اطفال بیمار این منطقه کمک  شایانی داشته باشیم که دیگر بیمار ما  مجبور به مراجعه به شهرهای دیگر نباشد. 

فوق‌تخصص گوارش و کبد اطفال با بیان اینکه بخش آندوسکوپی بالغین بیمارستان علی‌بن ابیطالب به تمام امکانات مجهز است و تمام خدمات برای بالغین قابل انجام است، گفت: اگر تنها  یک اسکوپ اطفال هم خریداری شود می‌توانیم به اطفال بیمار این منطقه کمک  شایانی داشته باشیم که دیگر بیمار ما  مجبور به مراجعه به شهرهای دیگر نباشد.

به گزارش روراستی، راحله نبوی‌زاده از انجام اولین آندوسکوپی اطفال در بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: ماهیانه ۱۲ بیمار برای انجام آندوسکوپی به این مرکز مراجعه می‌کنند که امیدواریم با کمک مسئولان و خیران با تامین تجهیزات در همین مرکز بتوانیم به این اطفال کمک کنیم.

فوق‌تخصص گوارش و کبد اطفال ادامه داد: اطفال مراجعه‌کننده با مشکلات گوارشی زیادی به این مرکز مراجعه می‌کنند اما به دلیل هزینه‌ها و مشکلات رفت و آمد برای ادامه درمان به شهرهای مجاور  پیگیر بیماری نمی‌شوند.

وی عنوان کرد: ۱۳ مهرماه اولین آندوسکوپی کودکان را در شهرستان برای بیمار ۵ ساله دیابتی که مشکوک به بیماری سلیاک بود با موفقیت انجام دادیم.

نبوی‌زاده افزود: وزن این بیمار قابلیت انجام آندوسکوپی با دستگاه بالغین را داشت اما بیماران زیادی با وزن‌های پایین به ما مراجعه می‌کنند که نمی‌توانیم برای آنها آندوسکوپی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بخش آندوسکوپی بالغین این مرکز به تمام امکانات مجهز است و تمام خدمات برای بالغین قابل انجام است، ادامه داد: امیدواریم با کمک مسئولان و مساعدت خیران در تهیه تجهیزات آندوسکوپی بتوانیم به این موفقیت در حیطه اطفال هم دست پیدا کنیم.

نبوی‌زاده ادامه داد: اگر تنها  یک اسکوپ اطفال هم خریداری شود می‌توانیم به اطفال بیمار این منطقه کمک  شایانی داشته باشیم و بیمار ما مجبور به مراجعه به شهرهای دیگر نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: والدین بیماران فلج مغزی هم باید با استفاده از لوله‌هایی غذا را وارد معده  کودک بیمارخود کنند که برای تعویض این لوله باید هر چند وقت یک بار به شهرهای دیگر مراجعه کنند که با تهیه این دستگاه از هزینه‌های زیادی جلوگیری خواهد شد و کمک شایانی به این کودکان خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آندوسکوپی اطفال بیمارستان علی بن ابیطالب بیماری گوارشی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :