معاون سیاسی استاندار کرمان اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از پنجشنبه در ۶ شهرستان کرمان

  • شناسه خبر: 56801
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از پنجشنبه در ۶ شهرستان کرمان

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی و جانشین استاندار کرمان در ستاد مدیریت بیماری کروناویروس با اعلام افزایش تعداد شهرستان‌های استان در شرایط فوق قرمز از ۳به ۶ شهرستان، جدیدترین محدودیت‌های کرونایی را اعلام کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی و جانشین استاندار کرمان در ستاد مدیریت بیماری کروناویروس با اعلام افزایش تعداد شهرستان‌های استان در شرایط فوق قرمز از ۳به ۶ شهرستان، جدیدترین محدودیت‌های کرونایی را اعلام کرد.

به گزارش روراستی، محمدصادق بصیری اظهار داشت: باتوجه به شیوع گسترده بیماری کروناویروس در بعضی مناطق استان کرمان، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ویروس به ریاست استاندار کرمان تشکیل و تصمیمات جدیدی برای اجرا از پنجشنبه هشتم آبان مصوب و ابلاغ کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تشریح مصوبات جدید اعلام کرد: مقرر شد در شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان، بافت، بردسیر، زرند و کرمان از پنجشنبه ۸ آبان به مدت دو هفته کلیه صنوف به استثنای اصناف ردیف اول، شامل عرضه‌کنندگان مایحتاج ضروری مردم ( ۱۴ صنف مذکور در بخشنامه وزارت کشور) تعطیل شوند.

وی ادامه داد: صنوف گروه یک که نباید تعطیل شوند شامل: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، سوپرمارکت‌ها، میوه و سبزی فروشی‌ها، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیر قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌بار، لبنیات فروشی، نانوایی‌ها، مراکز تهیه غذاهای آماده بیرون‌بر، جایگاه‌های سوخت،  تعمیر و تاسیسات فنی خودرو و منازل، مراکز بهداشتی، درمانی دولتی و خصوصی، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی پخش دارو و مواد غذایی، مراکز تامین آمبولانس داروخانه ها هستند.

معاون استاندار کرمان افزود: همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و شرکت‌های دولتی، نهادها، موسسات عمومی و شرکت‌های غیردولتی به استثنای مراکز  بهداشتی، درمانی در شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان، بافت، بردسیر، زرند و کرمان از پنج شنبه ۸ آبان تا دو هفته نسبت به کاهش کارکنان تا ۵۰ درصد اقدام کنند و برنامه حضور کارکنان را طوری تنظیم کنند تا خللی به ارائه خدمات به مراجعان ایجاد نشود.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: ادارات و مراکز مذکور موظفند از طریق میز خدمت به مراجعه‌کنندگان، روز و ساعت مراجعه را اعلام کنند به نحوی که فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در زمان مراجعه  آنها به‌طور کامل رعایت شود.

وی خاطر نشان کرد: بخشنامه شماره ۳۷۰۵۷۱مورخ ۳ آبان سازمان امور اداری و استخدامی نیز باید مورد توجه مدیران قرار گیرد. همچنین این سازمان‌ها موظف هستند از نیروها و امکانات آزاد شده، نیازهای واحد بازرسی و نظارت کروناویروس را با نظر مدیرکل بازرسی استانداری کرمان  تامین کنند.

بصیری متذکر شد: محدودیت‌های قبلی و مصوبات جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در تاریخ ۳ آبان ۹۹ در ۱۷ شهرستان دیگر استان به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بحران کرمان کرونا محدودیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :