خطر کمبود فضا و تجهیزات، بیماران کرونایی رفسنجان را تهدید می کند

  • شناسه خبر: 56819
خطر کمبود فضا و تجهیزات، بیماران کرونایی رفسنجان را تهدید می کند

مدیرخدمات پرستاری بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: بیمارستان دیگر گنجایش افزایش تخت را ندارد و با افزایش آمار مبتلایان کادر درمان ما هم دچار بیماری شده و از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند، اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر نمی توانیم به بیماران خدمت کنیم.

مدیرخدمات پرستاری بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: بیمارستان دیگر گنجایش افزایش تخت را ندارد و باافزایش آمار مبتلایان کادر درمان ما هم دچار بیماری شده و از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند؛ اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر نمی توانیم به بیماران خدمت کنیم.

به گزارش روراستی، سمیه نژاد باقری اظهار داشت: آمار نسبت به ماههای گذشته چندین برابر شده است و همان طور که می دانید باید به بیماران کرونایی در کنار سایر بیماران بستری در این مرکز خدمات ارائه دهیم که باتوجه به افزایش چند برابری بیماران بیمارستان دیگر پاسخگو به این حجم بیمار نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها ویروس کرونا جهش پیدا کرده است و در حال حاضر ۹۲ بیمار در بخش کرونا ۲۲بیمار بد حال در بخش ای .سی .یو کرونا ۱۱ بیمار در بخش اورژانس تنفسی در انتظار بخش هستند؛ اینها بیمارانی هستند که از طریق اورژانس یا تریاژ بستری و بعد از ویزیت و اقدامات انجام شده بستری می شوند و سیر در مان آن ها بالای یک هفته است و در بخش های مختلف بستری می شوندکه بااین حجم بیماری دستگاههای اکسیژن و تجهیزات به مشکل بر میخوریم.

نژاد باقری افزود: بیشترین تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی وسایلی که مربوط به تنفس هستند مثل اکسیژن وهمچنین دستگاه سی. تی. اسکن برای تشخیص هست اما اگر این امکانات هم باشد دیگر بیمارستان گنجایش افزایش تخت را ندارد و

باافزایش آمار مبتلایان کادر درمان ما هم دچار بیماری شده و از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند . و اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر نمی توانیم که به بیماران خدمت کنیم .

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) توصیه کرد: با توجه به این که این بیماری همه گیر شده است اگر فردی دچار تب بدن درد و یا سردرد و سرفه شد خود را از بقیه جدا کند و اگر نیاز به پزشک داشتند در کلینیک سلامت بیماران ویزیت می شوند و در صورت تشخیص بیمار به مرکز کریم آباد معرفی می کنند.

وی تاکید کرد: زدن ماسک کوچکترین کار اما بزرگترین کمک را به ما می کند از مردم خواهش دارم رعایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیمار بیمارستان تجهیزت تخت کرونا کمبود
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :