یادداشت///

ادامه سریال استخدام های سفارشی در شهرداری رفسنجان/تخلف زیرسایه قانون!

  • شناسه خبر: 57031
ادامه سریال استخدام های سفارشی در شهرداری رفسنجان/تخلف زیرسایه قانون!

در حالی به پایان دوره پنجم شورای شهر چند ماهی بیشتر نمانده اما شاهد استخدام هایی سفارشی در شهرداری هستیم که باید دید آیا نظارتی بر این استخدام ها وجود دارد یا خیر!

در حالی به پایان دوره پنجم شورای شهر چند ماهی بیشتر نمانده اما شاهد استخدام هایی سفارشی در شهرداری هستیم.

به گزارش “ روراستی ، چندماه قبل گزارشی توسط روراستی در خصوص استخدام تعدادی نیروی سفارشی در شهرداری منتشر شد که پس از انتشار آن گزارش، جریان این استخدام ها متوقف شد.

اما اخیرا شهرداری آگهی جذب نیروی انسانی منتشر کرده و اعلام کرده که برای یکسال آینده ۹۵ نیرو نیاز دارد، در حالی که سال گذشته ۶۳ نیرو جذب کردند سال قبل تر هم همین میزان نیرو، و طبق قراردادی که با پیمانکار منعقد شده مشخص است که این ۶۳ نفر در چه بخش هایی مشغول به کار هستند.

شهرداری، امسال با «انتشار خبر نیروهای سفارشی توسط روراستی» افزایش نیروی خود را به نوعی با دورزدن قانون، (۵۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز را افزایش داده )که بتواند نیروهای سفارشی خود را هم در قالب همین آگهی جذب کند و هزینه های میلیاردی به شهرداری تحمیل کند!!!

اما سخنی با اعضای شورای شهر رفسنجان : به نظر می رسد پایان شورای پنجم نوعی رهاشدگی و هرج و مرج ایجاد شده و آقایان هر کار که به نظرشان درست است و به آن تمایل دارند، انجام می دهند، فردی که تخصصی ندارد بر مسند نشسته و فقط نیروها را جا به جا می کند و …که ضرورت دارد هرچه زودتر تکلیف شهردار مشخص و معرفی شود.

متذکر می شویم که به دنبال شهردار از شهرها و استانهای دیگر هم نباید بود چراکه نیروهای جوان متخصص و با تجربه ای در شهرداری رفسنجان هستند که امتحان خود را به خوبی پس داده اند و بدون حاشیه انجام وظیفه می کنند.

حال این پرسش مطرح است که آیا شورا نظارتی بر  قضیه عقد قراردادهای سفارشی وجود دارد و آیا پشت قضیه حجم نیرویی که برای سال آینده به شهرداری تحمیل می شود، چه قصه ای وجود دارد و در قبال آن چه کارهایی قرار است انجام شود ضمن اینکه این حجم افزایش نیرو می تواند بار مالی زیادی را بر شهرداری تحمیل کند.

سخنی هم با دستگاه های نظارتی: با وجود این عملکرد در شهرداری و قضایای مطرح شده، تخلفات گسترده ای در شهرداری اتفاق خواهد افتاد که متأسفانه دود آن به چشم مردم می رود، لذا دستگاه های نظارتی در این مدت باقیمانده شورا بهتر است حواس شان را به این موضوع معطوف کرده و مراقب باشند و در برابر هر تخلفی پاسخ بخواهند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
استخدام سفارشی تخلف شهرداری رفسنجان شورای پنجم شورای شهر نیروی انسانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    وقتی شفافیت و نظارت نباشد این چنین اتفاقاتی زیر پوست شهر می افتد که مردم خبر ندارند از رئیس شورای شهر و اعضا می پرسم چه شد اتاق شیشه ای شورا و شهرداری؟؟؟ کجا رفت شفافیت؟؟؟

    عالی

    در مورد هیات علمی دانشگاه های رفسنجان مخصوصا دانشگاه آزاد هم یه تحقیقی کنین بد نیست. ببینیم اونجا هم سفارشی هیات علمی میکنن یا با قاعده. فقط برای هیات علمی شدن بنا بود دکتری داشته باشن دیگه ، درسته؟؟ :)))))) معدل کارشناسی و ارشد هیات علمی ها رو هم یه بررسی کنین ببینیم استادای بچه های ما کیا هستن