یادداشت///

اصرار بر استخدام غیرقانونی یک نورچشمی در شهرداری رفسنجان + اسناد

  • شناسه خبر: 57170
اصرار بر استخدام غیرقانونی یک نورچشمی در شهرداری رفسنجان + اسناد

با وجود مخالفت های دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان نسبت به استخدام یک شخص در شهرداری، اما همچنان پافشاری برای این استخدام به قوه خود باقی است.

با وجود مخالفت های دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان نسبت به استخدام یک شخص در شهرداری، اما همچنان پافشاری برای این استخدام به قوه خود باقی است.

به گزارش روراستی، اواخر شورای پنجم در رفسنجان شاهد شاهکارهای زیادی در حوزه استخدام در شهرداری هستیم که در نوع خود مثال زدنی هستند.

زدو بندهایی صورت می گیرد و هر یک از بزرگان می خواهند نورچشمی های خود را به نان و نوایی برسانند و البته با محکم کاری و نه قراردادی که به پایان برسد!

از دورزدن قانون توسط آقایان برای استخدام نزدیکانشان که عبور کردیم و روراستی به آن پرداخت و جلوی آن گرفته شد؛ اخیرا به استخدام یک نورچشمی رسیدیم که این فرد طی روندی غیرقانونی وارد شهرداری شده است.

در حالی که رانندگان با سابقه بالا هنوز موفق به انعقاد قرارداد پیمانی نشده اند و این موضوع را نهایت بی عدالتی می بینند و شاهد اعتراض هایی هم از سوی رانندگان طی مکاتبه هایی هستیم که اعلام کردند با وجود سابقه کار بالا هنوز در بخش خصوصی مشغول کار هستند و فرد مذکور با سابقه کم قرار است با او قرارداد پیمانی بسته شود.

به این نکته اشاره می کنیم که اولین مرتبه ۵ مهر نامه قرارداد این شخص نوشته شده اما ۶ مهر مجدد نامه زدند که دست نگه دارید!

دوباره در فاصله دو روز مانده به قبول استعفای شهردار با امضای عظیمی زاده از طریق کارتابل وی، دستور بستن قرارداد با جناب نورچشمی داده می شود  که قرارداد ببندند! که نشان می دهد پشت این قضیه فرد یا افرادی دارای نفوذ بالا از طرف شورای شهر و شهرداری وجود دارد.

متذکر می شویم که هر دو نوبت هم با مخالفت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مواجه شده است

حال باید دید اصرار بر چنین استخدام غیرقانونی چه دلیلی دارد؟

خلق چنین شاهکارهایی در نبود شهردار و با سکوت شورا پسندیده نیست، به نظر می رسد همه چیز به امان خدا رها شده و انگیزه ای برای قانونمندکردن و اجرای ضوابط در بخش هایی از شهرداری رفسنجان وجود ندارد.

از طریفی تعلل شورا در انتخاب و معرفی شهردار هم جای سؤال دارد، بهتر است هرچه زودتر شهردار معرفی شود تا شاهد چنین هرج  و مرج ها و هدررفت منابع نباشیم.

 

 

 

 

نتهای پیام/

برچسب ها:
استخدام رفسنجان شهرداری شورای پنجم قانون
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :