رونمایی از «تیپ شهید حاج احمد امینی» لشکر وابستگان حاج قاسم در رفسنجان

  • شناسه خبر: 57311
رونمایی از «تیپ شهید حاج احمد امینی» لشکر وابستگان حاج قاسم در رفسنجان

با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، از تیپ سردار شهید حاج احمد امینی از لشکر وابستگان سپاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان رونمایی شد.

با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، از تیپ سردار شهید حاج احمد امینی از لشکر وابستگان سپاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان رونمایی شد.

به گزارش روراستی، با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و فرمانده لشکر وابستگان سپاه شهید حاج قاسم سلیمانی از تیپ سردار شهید حاج احمد امینی از لشکر وابستگان سپاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در مراسم رونمایی از تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی  از لشکر وابستگان سپاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سردار مطهری فرمانده لشکر وابستگان سپاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به آیات قرآن در خصوص جهاد اظهار کرد: چه بسیار انسان‌هایی در رکاب پیامبران جنگیدند که از آنها به عنوان ربیّون( انسان‌های الهی مسلک) تعبیر شده است، که هرگز دچار تردید نشدند و مصداق بارز آن شهید سلیمانی است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: این انسان‌ها در مقابل دشمن هرگز سر تسلیم فرود نیاورند و اظهار ذلت نکردند ما سال‌های سال در تحریم هستیم اما هرگز سست نشده‌ایم و خدا صابرین را دوست دارد.

وی با بیان اینکه لشکرهای وابستگان سپاه در کشور تشکیل خواهد شد، افزود: این لشکریان همان کسانی هستند که در دوران دفاع مقدس خدمت کردند و هرگز دست از آرمان خود  برنداشتند.

عسکری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی هرگز در سلامت و صحت راهش و در ایمانی که به درستی کارش داشت، دچار تردید نشد، از روز اول پاسداری تا روزهای پایانی عمر مبارک و پرارزش خود راه خود را شناخت و به امامین انقلاب و ملت ایمان داشت و جانش را برای مردم داد.

 

شرایط حضور بسیجیان پیشکسوت در لشکر وابستگان حاج‌قاسم فراهم شود

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان بیان کرد: خوشحالیم این اتفاق خوب در استان و کشور می‌افتد و لشکر وابستگان سپاه حاج‌قاسم تشکیل می‌شود و همه کسانی که در جبهه انقلاب اسلامی هستند و از جان خود گذشتند با هم خواهند بود.

وی تصریح کرد: رفسنجان در دوران جنگ نیروهای زیادی در جبهه‌ها داشت و شهدای زیادی تقدیم کرد همچنین در پشتیبانی از جنگ سابقه درخشانی دارد.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: مهم است همه کسانی که در جبهه انقلاب هستند و ازدیرباز در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری از جان خود مایه گذاشتند، دچار واگرایی و اختلاف نشوند. لشکر یک اقدام الهام‌بخش و امیدآفرین است که تجمعی از انسان‌های والا که در طول جنگ بینی صدام را چنان به خاک مالیدند که تاریخ به خود سراغ ندارد، است.

وی ابراز داشت: شرایطی فراهم شود بسیجیان پیشکوت هم همچنان که در جنگ در کنار برادران سپاه و ارتش بودند در این لشکر حضور پیدا کنند.

فصیحی‌هرندی در ادماه با تقدیر از بسیجیان رفسنجان اعم ازفرماندهان و نیروهای بسیجی که در همه عرصه‌ها یه ویژه در این چندماه که گرفتار کرونا هستیم حضور پررنگی داشتند، اذعان کرد: این نیروها هیچ جایی کم نگذاشتند و هرجا گره و تنگنایی باشد اگر دیگران عاجز باشند و نیروی کافی نداشته باشیم، با سرپنجه توانمند خود گره‌ها را باز می‌کنند و از تلاش مخلصانه فرمانده سپاه رفسنجان قدردانی می‌کنم.

 

محمد میرزایی فرمانده تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی از لشکر وابستگان سپاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: برای تیپ سردا حاج‌احمد امینی سه گردان در رفسنجان، دو گردان در شهربابک و یک گردان در انار تشکیل دادیم و با کمک و همکاری مسئولان در رفسنجان توانستیم ساختمان مورد نیازمان را راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه رفسنجان در زمان جنگ سه گردان رزمی داشت اما امروز با کمال افتخار و شجاعت هر زمان سپاه ثارالله دستور دهد ۱۰ گردان رزمی سازماندهی‌شده داریم، افزود: ما شاگردان سردار شهید سلیمانی هستیم.نیروهایمان را در کمتر از ۴۸ ساعت سازماندهی می‌کنیم.

میرزایی عنوان کرد:  در سه گردان رفسنجان در زمان جنگ به جز اداوت و ارکانی که در لشکر بود، حدود ۲۰۰ فرمانده جنگ داریم که در قالب ۱۰ تیپ هم بخواهیم می‌توانیم آنها را سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سپاه شهید حاج احمد امینی لشکر وابستگان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :