شهید سلیمانی به ما عزت و آبرو داد/لشکر جزو آرزوهای سردار بود

  • شناسه خبر: 57313
شهید سلیمانی به ما عزت و آبرو داد/لشکر جزو آرزوهای سردار بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی به همه ما عزت و آبرو داد، گفت:  لشکر جزو آرزوهای شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود که بچه‌های دفاع مقدس را دور هم جمع کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی به همه ما عزت و آبرو داد، گفت:  لشکر جزو آرزوهای شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود که بچه‌های دفاع مقدس را دور هم جمع کند.

به گزارش روراستی، سردار حسین معروفی در مراسم رونمایی از تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی از لشکر وابستگان سپاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: خدا را شاکریم حیات‌مان در زمان نظام الهی‌ست، مجموعه نظامی در هر عرصه‌ای که نیاز باشد به اقتضای آن به عنوان جبهه انقلاب وارد عمل می شوند که مشکلات مردم را حل کنند چون انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سپاه، سنگر مستحکم انقلاب است، یعنی سد بلای ارزش‌های انقلاب و ولایت و مردم است در هرجا که نیاز باشد باید دو هزار کیلومتر فاصله بگیرد مانند فرمانده جبهه اسلام شهید حاج‌قاسم برود و فرمان امامین خویش را عملیاتی کند و نسخه‌ای که آقا مشخص کردند آن فرمانده در زمین علمیاتی کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: سردار سلیمانی عملگرای واقعی و حقیقت واقعی انقلاب اسلامی شد، اگر بخواهیم شخصیت تقریبی و فرهنگی معرفی کنیم در راس جهان اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی است چون او با این فرهنگ توانست نگاه جهان اسلام را به انقلاب اسلامی و ملت ما عوض کند.

معروفی اضافه کرد: شخصیت حاج‌قاسم چندبعدی‌ست و صاحب مکتب است، او خروجی سپاه و جبهه انقلاب است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: فرآیندی که رهبری در گام دوم انقلاب تعریف کردند مربوط صرف به جهان اسلام نیست بلکه مربوط به بشریت است. شهید سلیمانی در حوزه ساختار نظام اسلامی و حوزه مسلمانان به ویژه شیعه یک شخصیت تأثیرگذار بود.

وی افزود: شهید سلیمانی به همه ما عزت و آبرو داد. لشکر جزء آرزوهای شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود که بچه‌های دفاع مقدس را دور هم جمع کند، اروندی‌ها را با امینی‌اش که رفسنجان به آنها افتخار می‌کند، نیروهای شلمچه، طلائیه، جزیره مجنون، عبور از ارتفاعات سخت، عبور از زمین پراز مین مهران و ..همه را دور هم جمع کند.

معروفی ادامه داد: امروز  سر یک سفره قرار می‌گیریم باید از اصول خود دفاع کنیم، این جمعیت سهامداران واقعی انقلاب اسلامی هستند و امروز همین‌‌ها جان خود را سپر بلای انقلاب می‌کنند.

معروفی خاطرنشان کرد: این لشکریان هزینه انقلاب، ولایت و مردم می‌شوند، مانند حاج‌قاسم برای این مثلث مقدس جان خود را می‌دهند.این انسان‌ها بزرگ هستند و کار بزرگ کردند و فدای هرکسی نخواهند شد.این لشکر در هیچ حوزه سیاسی قرار نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هشت مأموریت برای لشکر تعریف کردیم؛ کمک به ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت و دفاع مقدس و جلوگیری از انحراف دفاع مقدس، کمک به امنیت داخلی، کمک سازماندهی‌شده به حوادث غیرمترقبه، در حرکت کمک‌های مومنانه با برنامه و…در قالب این هشت مأموریت است.

معروفی با بیان اینکه این جمع در کشور مرجعیت دارد و یک حقیقت است، ابراز داشت: کرمان سرچشمه و قله مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و از کرمان سرایت می‌کند. ما باید برای جبهه انقلاب اسلامی با هدف تولید قدرت و انسجام جبهه انقلاب اسلامی ۳۲ لشکر انقلاب مهیا کنیم.

وی یادآور شد: در دو ماه گذشته جنب و جوش بچه‌های جنگ مانند عملیات‌ها را در سراسر استان دیدیم، شبکه‌هایی از بچه‌های جنگ دور هم جمع شده و حس زیبا و مقدسی ایجاد شده و این جبهه کمک می‌کند بتوانیم رسالت‌مان را انجام دهیم.

معروفی تصریح کرد: رفسنجان با عقبه خوب و شهدای بزرگی که تقدیم کرده و سابقه ارزشمندش قطعا می‌تواند الگوی عملی برای کشور باشد.

وی متذکر شد: برای رفسنجان با هماهنگی‌هایی که انجام شد، محمد میرزایی به عنوان فرمانده تیپ سردار شهید امینی در مجموعه شهرستان‌های رفسنجان، شهربابک و انار معرفی می‌شود و اسماعیل‌زاده به عنوان جانشین و رضا حسینی به عنوان معاون هماهنگ‌کننده این تیپ در رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :