سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام فکر و ذکر مجموعه ما این است که بتوانیم بهترین شرایط برای میزبانی را داشته باشیم.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: نفت تیم بسیار خوب، منسجم و دارای کادر فنی خوبی است. تیم ما هم برای بازی فردا مهیاست.

سرمربی تیم مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه در بازی مقابل سایپا مجبور به تعویض شدیم، امیدواریم به همت تیم پزشکی بتوانیم تیم را برای بازی فردا داشته باشیم، گفت: ما در سختی هر چهار روز یک بار بازی هستیم. در بحث ریکاوری خیلی تأثیرگذار است و تیم از لحاظ ذهنی و روانی آماده است.

وی ادامه داد: ریتم مسابقات به گونه‌ای است که سیکل هفتگی را سپری می‌کنیم. بیشتر از یک نوبت نمی‌توانیم تمرین اصلی داشته باشیم چون بحث ریکاوری و تمرین روز قبل از بازی را داریم اما تلاش‌مان این است ک فردا امتیاز کامل را به دست آوریم. فکر می‌کنم نیازمند این هستیم با رشادت و همت بیشتر کما اینکه در بازی گذشته بچه‌ها به معنای واقعی کلمه تعریف و معنی کردند، بتوانیم موفق باشیم.

ربیعی عنوان کرد: تمام فکر و ذکر مجموعه ما این است که بتوانیم بهترین شرایط برای میزبانی را داشته باشیم. به هر حال در مضیقه هستیم. فوتبال محلی برای مودت است. فکر می‌کنم یکی از دوستان تیم مسجدسلیمان پدر خصوص اسکان در هتل هیلان یش‌داوری کرده بود که اینها موجب قضاوت سریع می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه در برابر گل‌گهر و تراکتورسازی هر دو از نحوه میزبانی تقدیر و تشکر کردند این روند را برای تیم مسجدسلیمان و همه تیم‌های میهمان داریم، افزود: اقتضای شهر رفسنجان است. وقتی فقط یک هتل است، بعضی وقت‌ها سوءتفاهم‌ها پیش می‌آید اما گله‌ای ندارم و احترام به مسجدسلیمانی‌ها دارم.

وی گفت: هتل هیلان هم در‌های ورودی، رستوران‌ها و طبقات مجزا و سالن کنفرانس مجزا دارد. هیچگونه برخوردی بین تیم‌ها به وجود نمی‌آید. هم هتل هیلان و هم هتل‌های دیگر شهر به طبقات خود می‌افزایند. امیدوارم به همراه لیگ حرفه‌ای شرایط سخت‌افزاری تیم هم فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ابراز داشت: سال اول است که رفسنجان در لیگ برتر است. مطمئنا تا نیم‌فصل تطبیق‌پذیری صورت می‌گیرد و باید با سعه‌صدر از حواشی عبور کنیم. رفسنجان بیش از گذشته مانند نام وزین فاتحان اروند بیشتر در کل کشور مورد آگاهی جوان‌ترهایی شود که کمتر با این نام آشنایی داشتند.

وی دتصریح کرد: می‌دانم هواداران نگران تیم مس رفسنجان هستند و حق هم دارند، بنده ارتباط خوبی با هواداران دارم یادشان نرود سال گذشته این تیم برنامه صعود نداشت اما به لطف خدا و حمایت هواداران یک کار غیرممکن تبدیل به ممکن شد ما شبانه ‌روزی زحمت می‌کشیم و در زمان مشخص انشاءالله اتفاقات خوب خواهد افتاد.

ربیعی خاطرنشان کرد: شاید انتظار نتایج بهتری از ما هست که به وقت خود رخ می‌دهد، شرمنده هستم اما قول می‌دهم برای عزت و شرف مردم رفسنجان در نهایت وجدان خواهیم جنگید و بتوانیم نام و تیم مس رفسنجان را بیشتر از این برافراشته کنیم و روزهای خوب نصیب هواداران نجیب و خونگرم رفسنجان خواهد شد.

انتهای پیام/