بازپرس ویژه دادسرای رفسنجان خبر داد:

پلمب ۲ غرفه در میدان میوه و تره بار و یک واحد صنفی در سطح شهر رفسنجان به دلیل تخلفات کرونایی و تعزیراتی

  • شناسه خبر: 57490
پلمب ۲ غرفه در میدان میوه و تره بار و یک واحد صنفی در سطح شهر رفسنجان به دلیل تخلفات کرونایی و تعزیراتی

در گشت صیانت از حقوق عامه و کووید ۱۹ رفسنجان ۲ غرفه در میدان میوه و تره‌بار و یک واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

در گشت صیانت از حقوق عامه و کووید ۱۹ رفسنجان ۲ غرفه در میدان میوه و تره‌بار و یک واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

به گزارش روراستی، محمد قریب در حاشیه گشت صیانت از حقوق عامه و گشت ویژه مقابله با بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: امروز به همراه رئیس اداره اماکن، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، صمت، تعزیرات و نیروی انتظامی طی چند ساعت از میدان میوه و تره‌بار رفسنجان بازدید به عمل آوردیم.

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان تصریح کرد: حضور ما در میدان میوه و تره‌بار در پی گزارش‌های مردمی به دادسرا بود که عنوان داشتند این میدان صبح‌ها وضعیت نامطلوبی دارد و کسانی که رعایت می‌کنند از این وضعیت ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: متأسفانه واحدهای مختلفی در این میدان مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کردند که تذکر لازم به آنها داده شد و برخورد قانونی با اصناف متخلف در این میدان انجام خواهد شد.

قریب ادامه داد: مواردی که با سلامت مردم ارتباط دارند با توجه به اینکه وضعیت از نظر کرونا کمی بهتر شده  و کادر درمان ما می‌خواهند نفسی تازه کنند، قرار نباشد  دوباره با عدم رعایت مسائل بهداشتی تشدید پیدا کند در صورتی که با اندک موارد ساده مانند زدن ماسک می‌توانند از شیوع دوباره ویروس جلوگیری کنند.

وی در همین راستا عنوان کرد: در میدان میوه‌ و تره‌بار ۲ غرفه پلمب شد و هشت واحد تذکر جدی گرفتند.

قریب همچنین به بازدید از چندین واحد صنفی سطح شهر هم اشاره کرد و گفت: متأسفانه آن‌چه مشهود بود دستفروشانی که کنار خیابان به نحوی سدمعبر شدید و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماسک و سایر موارد اقدام کرده بودند، تذکر گرفتند و برخورد قانونی نسبت به آنها انجام شد.

وی بیان کرد: از همه نهادهای مسئول از جمله شهرداری می‌خواهیم که به وظیفه قانونی خود عمل کنند که در غیر این صورت با برخورد دادسرای عمومی و انقلاب مواجه خواهند شد.

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان ابراز داشت: در ادامه از چندین واحد صنفی از جمله  دفاتر پیشخوان دولت مراجعه شد، خوشبختانه اکثرا نسبت به رفع نواقص اقدام کردند و سعی کردند فاصه‌گذاری را رعایت کنند، یک مورد هم تذکر شدید گرفت و تعهد کتبی داد نسبت به رفع نواقص اقدام کند که در غیر اینصورت برخورد قانونی با وی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصناف هم به دلیل تخلفات تعزیراتی و بهداشتی و اینکه نسبت به درج قیمت کالا تقلب داشت، پلمب شد.

قریب تأکید کرد هیچ یک از اصناف و رهگذران به هیچ عنوان در محیط‌های عمومی حق ندارند بدون ماسک حضور یابند، رعایت همین مسائل ساده در جلوگیری از ابتلای همشهریان مان به کرونا مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
پلمب رفسنجان گشت صیانت میدان میوه و تره بار واحد صنفی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :