دبیر ستاد ترویح مکتب شهید سلیمانی خبر داد:

میزبانی رفسنجان از ۴۰ گروه تئاتر کشوری در هفته مقاومت

  • شناسه خبر: 57719
میزبانی رفسنجان از ۴۰ گروه تئاتر کشوری در هفته مقاومت

دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سردار سلیمانی گفت: در هفته مقاومت، رفسنجان میزبان ۴۰ گروه ملی تئاتر است.

دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سردار سلیمانی گفت: در هفته مقاومت، رفسنجان میزبان ۴۰ گروه ملی تئاتر است.

به گزارش روراستی، سیداحسان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته مقاومت ویژه سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی از روز شنبه آغاز می‌شود و ویژه شهادت آن سردار شنبه در مصلی ویژه‌برنامه‌ای برگزار می‌شود که پخش زنده اینستاگرامی خواهد داشت.

دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سردار سلیمانی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد دائمی‌ست و ستاد از هشت کمیته تشکیل شده که حول محور  هفته مقاومت و سالگرد برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند، افزود: روز شنبه همزمان با سالگرد سردار سلیمانی، یادواره سرداران و شهدای شهرستان رفسنجان هم برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه دلنوشته «قاسم من» یاد کرد و توضیح داد: این مسابقه پیامکی است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه در قالب ۶۰ حرف دلنوشته خود را ارسال کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: رفسنجان میزبان ۴۰ گروه تئاتر از برگزیدگان جشنواره ملی تئاتر “سردار آسمانی” در بخش خیابانی است و از روز چهارشنبه هفته جاری مراسم افتتاح این برنامه در فضای روباز گلستان امین برگزار می‌شود، ضمن اینکه اجرای این تئاترها یک هفته ادامه دارد و مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی این جشنواره تئاتر را نقطه عطفی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان رفسنجان خواند و افزود: چهار اثر موسیقایی هم در وصف حاج‌قاسم توسط هنرمندان رفسنجان آماده شده و در هفته مقاومت پخش می‌شود.

حسینی از توزیع کمک‌های مومنانه در هفته مقاومت خبر داد که توسط  کمیته خواهران انجام می‌شود و اضافه کرد: هم‌اکنون هم کمک‌هایی انجام می‌شود و غذای گرم در حال توزیع است.

وی مرمت مسکن محرومان توسط گروه‌های جهادی که بر اثر بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند را بخشی از برنامه‌ها در هفته مقاومت ذکر کرد و یادآور شد: این کارهای جهادی در دیگر روزهای سال هم توسط گروه‌های جهادی انجام شده و ادامه خواهد داشت.

حسینی با اشاره به اینکه فضاسازی و آماده‌سازی شهر برای سالگرد سردار سلیمانی توسط شهرداری در حال انجام است، متذکر شد: برنامه روز شنبه مصلای امام خامنه‌ای از شبکه استانی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره تئاتر رفسنجان میزبانی هفته مقاومت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :