نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

«۹ دی» خط قرمز نظام برای ورود جاسوسان در عرصه سیاسی کشور است

  • شناسه خبر: 57725
«۹ دی» خط قرمز نظام برای ورود جاسوسان در عرصه سیاسی کشور است

نماینده مرددم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی خط قرمز نظام برای نفوذ بیگانگان، جاسوسان و فتنه‌گران در عرصه سیاسی کشور است.

نماینده مرددم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی خط قرمز نظام برای نفوذ بیگانگان، جاسوسان و فتنه‌گران در عرصه سیاسی کشور است.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه

۹ دی یوم الله اکبر و نکوداشت آن، تعظیم شعائر است، اظهار کرد: ۹دی یادآور خروش اقیانوس بصیرت مردمی است که در معادلات دیده نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹ دی حضور نامرئی فرشتگان و ملائک آسمانی برای مدد زمینیان و خط قرمز نظام برای نفوذ بیگانگان، جاسوسان و فتنه‌گران در عرصه سیاسی کشور است.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: متأسفانه جریان غربگرا، در صحنه اجرایی و دیپلماسی کشور طی نامه‌های متعدد به بالاترین مقام نظام، خواهان ورود عاملان فتنه ۸۸ با راهبرد آشتی ملی و وفاق ملی به عرصه سیاسی کشور هستند و اخیراً آقای ظریف طی نامه‌ای، ضمن اینکه بایدن را یک فرصت برای ایران خوانده است، درخواست کرده که هرگونه تصمیمی در خصوص مذاکره باید مبتنی بر وفاق ملی باشد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۸۸ ابراز کرد: «کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زدند و با تهمت بزرگ به کشور، آبروی نظام اسلامی را بردند و تاکنون عذرخواهی نکردند، نمی‌توانند به صحنه سیاسی کشور برگردند».

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: امروز بحران اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، ناشی از حاکمیت جریان غربگرا بر عرصه سیاسی کشور است که برخی از آن‌ها، علی‌رغم اینکه از مسببان فتنه ۸۸ بودند، حاضر به عذرخواهی یا بیزاری از فتنه‌گران ۸۸ نشده اند.

حجت الاسلام جلالی اظهار داشت: گرانی، تورم، بیکاری، نارضایتی و ناامیدی مردم به دلیل حضور این جماعت در رأس امور اجرایی است و طبق فرمایش امام علی (ع)، سیاست و برنامه ریزی نادرست، کلید فقر است.

وی متذکر شد: اگر امروز تصمیمات نادرستی از روی بی بصیرتی گرفته‌ شده، به دلیل آن است که به خداباوری جامع و کامل نرسیده‌ایم و واقف نیستیم که تمامی این عالم، صاحبی دانا و آگاه بر تمامی مسائل دارد‌.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جلوه بصیرت با ولایت آشکار می‌شود و امروز بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل، ولایت است.

انتهای پیام/
برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :