مسئول موکب شهدای مس رفسنجان خبر داد:

توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توسط موکب شهدای مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 58017
توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توسط موکب شهدای مس رفسنجان

مسئول موکب شهدای مس رفسنجان از توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند رفسنجان خبر داد.

مسئول موکب شهدای مس رفسنجان از توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند رفسنجان خبر داد.

به گزارش روراستی، توحیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب شهدای صنعت مس از اردیبهشت ۹۹ شکل گرفت که همزمان با شیوع کرونا بود و ابتدا در مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها دو هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزارتومان سهیم شده و بین نیازمندان توزیع کردیم.

مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان عنوان کرد: از ماه مبارک رمضان تا آبان‌ماه امسال ۵ سری بسته کمک معیشتی توزیع کردیم و ۴۹۰ خانوار را زیر پوشش قرار دادیم و هر دو، سه ماه یک بسته معیشتی در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در ایام سالگرد حاج‌قاسم در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی با مجوزهای رسمی از استانداری و ستاد کرونا استان، ده شبانه‌روز توزیع ماسک، الکل شیر پاستوریزه و میان وعده‌های دیگر داشتیم که در آن ایام پویشی تحت عنوان «پویش حاج‌قاسم» راه‌اندازی کردیم و یک شماره حساب برای جهیزیه دختران اختصاص و اعلام کردیم و خواستیم این کار مردمی و ماندگار شود.

توحیدی عنوان کرد: ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به این حساب واریز شد و در کنار آن شرکت مس حمایت کرد و توانستیم ۲۰ سری جهیزیه برای دختران دم‌بخت که مشکل جهیزیه داشتند، ۱۸ قلم اساسی از جمله لباسشویی، اجاق‌گاز، فرش، یخچال و…تهیه کنیم که امروز توزیع می‌شود.

وی متذکر شد: حلقه نزدیکی با همه خیریه‌ها ایجاد می‌کنیم که هر دو، سه ماه کمک معیشتی داشته باشیم که به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهیزیه رفسنجان مس موکب شهدای مس نوعرسان نیازمند
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :