بازدید فرماندار رفسنجان از کارگاه خیاطی ساتر

  • شناسه خبر: 6063
بازدید فرماندار رفسنجان از کارگاه خیاطی ساتر

صبح امروز فرماندار رفسنجان به همراه فرمانده توپخانه 65صاعقه رفسنجان و رییس اداره صنعت،معدن وتجارت از کارگاه خیاطی ساتر رفسنجان بازدید کرد. به گزارش روراستی،حمید ملانوری در حاشیه بازدید از کارگاه خیاطی ساتر افزود:صنعت پوشاک اگر به خوبی مدیریت شود درآمدزایی خوبی دارد. وی تصریح کرد: به کارگیری زنان سرپرست خانوار در این کارگاه برای […]

صبح امروز فرماندار رفسنجان به همراه فرمانده توپخانه 65صاعقه رفسنجان و رییس اداره صنعت،معدن وتجارت از کارگاه خیاطی ساتر رفسنجان بازدید کرد.

به گزارش روراستی،حمید ملانوری در حاشیه بازدید از کارگاه خیاطی ساتر افزود:صنعت پوشاک اگر به خوبی مدیریت شود درآمدزایی خوبی دارد.

وی تصریح کرد: به کارگیری زنان سرپرست خانوار در این کارگاه برای کسب درآمد کار ارزشمندی است وکارفرما با بیمه کردن این افراد کمک بزرگی به آن ها می کند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد:بازاریابی برای فروش این محصولات مشاغل خانگی از اهمیت خاصی برخوردار است وهمچنین باید فرهنگ استفاده از تولیدات بومی نهادینه شود.

به گزارش روراستی کارگاه خیاطی ساتر از یک سال پیش با ده نفر نیرو آغاز به کار کرده و امروز پس از گذشت یک سال از راه اندازی 70نیرو در دو شیفت کاری دارد.

این کارگاه در طبقه فوقانی حسینیه شهدای غدیر در خیابان شهید حیدرپور واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیاطی ساتر رفسنجان روراستی فرماندار کارگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :