بشریت از پشت خنجر خورده

  • شناسه خبر: 6171
بشریت از پشت خنجر خورده

 در دنیای هزاره سوم پیشرفت آمریکا و اروپا به کلی هیکل و قیافه زندگی انسان ها را تغییر داده است. اما به موازات این پیشرفتها پایه های ایمان و تقوی سست و لرزان شده است، مفاسد وحشتناک، بی بند و باریها و فجایع ضد انسانی به مقیاس وسیعی رو به افزایش گذارده است. غرب و […]

 در دنیای هزاره سوم پیشرفت آمریکا و اروپا به کلی هیکل و قیافه زندگی انسان ها را تغییر داده است. اما به موازات این پیشرفتها پایه های ایمان و تقوی سست و لرزان شده است، مفاسد وحشتناک، بی بند و باریها و فجایع ضد انسانی به مقیاس وسیعی رو به افزایش گذارده است.

غرب و آمریکا به نیروی شگرف صنعتی و تکنولوژی مجهز شده ولی فرشته فضیلت که باید حافظ روح باشد پایمال اهریمن هوی و هوس گردیده و عواطف انسانی با مرگ فضیلت در حال احتضار و جان دادن است. تحقیقات منتشره در سال ۲۰۰۶ در مورد روابط جنسی قبل از ازدواج نشان داده است که تا سن ۴۴ سالگی، ۹۵% از آمریکایی‌ها رابطه‌ی جنسی خارج از چهارچوب ازدواج دارند و این رفتار به شکل هنجار در جامعه‌ی آمریکایی پذیرفته‌شده است. این تحقیق همچنین اشاره می‌کند که از میان آمریکایی‌های ۲۰ ساله، ۷۵% آن‌ها رابطه‌ی جنسی قبل از ازدواج داشته‌اند که تا سن ۴۴ سالگی به ۹۵% می‌رسد.

مشکل از کجاست؟ اکثریت‌ قریب‌ به‌اتفاق آمریکایی‌ها قبل از ازدواج رابطه‌ی جنسی داشته‌اند. به‌ عنوان‌ مثال در سال ۲۰۰۰ در سن ۲۰ سالگی، ۷۷% از زنان و مردان رابطه جنسی داشته‌اند که ۷۵% آن خارج از چهارچوب ازدواج بوده است. در سن ۴۴ سالگی ۹۵% از زنان و مردان رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته‌اند.
در آمریکا امروز غلبه فضل را بر فضیلت روشن و آشکارا می بینیم در میان زنانی که به ۱۵ سالگی رسیده‌اند بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۹۳، ۹۱% آن‌ها قبل از ۳۰ سالگی رابطه‌ی قبل از ازدواج داشته‌اند. روابط جنسی پیش از ازدواج در میان اکثر قریب به‌اتفاق آمریکایی‌ها در دهه‌های اخیر هنجاری پذیرفته‌شده است. داده‌ها به‌وضوح نشان می‌دهند که اکثر نوجوانان و بزرگ‌سالان در حال حاضر حداقل یک‌بار رابطه‌ی جنسی پیش از ازدواج داشته‌اند که دولت فدرال را بر آن می‌آورد که برنامه‌ای برای آمریکایی‌های ۱۲ تا ۲۹ ساله در نظر بگیرد.
چرا چنین شده؟ نتایج حکایت بر این دارد که اکثریت‌ قریب‌ به‌اتفاق آمریکایی‌ها قبل از ازدواج رابطه‌ی جنسی داشته‌اند. به‌ عنوان‌ مثال در سال ۲۰۰۰ در سن ۲۰ سالگی، ۷۷% از زنان و مردان رابطه جنسی داشته‌اند که ۷۵% آن خارج از چهارچوب ازدواج بوده است. در سن ۴۴ سالگی ۹۵% از زنان و مردان رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته‌اند.

آیا در اردوگاه لیبرالیسم، بشریت آن چنان از پشت خنجر خورده که داروی اخلاق و تربیت اثر نمی گذارد و سخنان رهبران راستین الهی نامفهوم است که بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۹۳، ۹۱% قبل از ۳۰ سالگی رابطه‌ی قبل از ازدواج داشته‌اند، علاوه بر این، نزدیک به نه نفر از ده زنِ ۱۵ ساله بین سال‌های ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۳ تا سن ۴۴ سالگی رابطه‌ی خارج از چهارچوب داشته‌اند.

آیا بشر به راهی قدم گذاشته که وقتی معارف الهی می خواهد حرفی در مورد خدا بزند ناچار است به نحوی ثابت کند که معارف الهی با علم تناقض ندارد و با هم هماهنگ هستند!.

 هوشنگ حمزه نژاد

برچسب ها:
بشیرت رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :