12 محرم الحرام بزرگترین آرامستان رفسنجان افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 6350
12 محرم الحرام بزرگترین آرامستان رفسنجان افتتاح می شود

شهردار رفسنجان از اتمام و تکمیل طرح آرامستان یکپارچه واقع در حوالی بلوار خلیج فارس و نیز بهره برداری از این طرح در 12 محرم الحرام خبر داد. به گزارش خبرنگار روراستی علی اکبر پورمحمدی در جریان بازدید مسئولان شهرستانی از این پروژه افزود : ایجاد آرامستان بزرگ و منظم و یکپارچه یکی از نیازهای […]

شهردار رفسنجان از اتمام و تکمیل طرح آرامستان یکپارچه واقع در حوالی بلوار خلیج فارس و نیز بهره برداری از این طرح در 12 محرم الحرام خبر داد.
به گزارش خبرنگار روراستی علی اکبر پورمحمدی در جریان بازدید مسئولان شهرستانی از این پروژه افزود : ایجاد آرامستان بزرگ و منظم و یکپارچه یکی از نیازهای اساسی و زیر بنایی شهرستان بود که اجرای عملیات عمرانی این طرح از حدودچهار سال پیش شروع شده و هم اکنون بیش از 98 درصد کار پیشرفت کرده و برای این عملیات 6.8 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.
وی با اشاره به اینکه 70 میلیارد تومان بودجه به شهرداری اختصاص یافته لذا 60 درصد این بودجه باید صرف اجرای طرح های عمرانی شود تصریح کرد : از این بودجه 6.8 میلیارد تومان صرف احداث آرامستان جدید شده و با صرف هزینه ی 1.2 میلیارد تومان دیگر فاز اول این پروژه آماده افتتاح خواهد بود.
پورمحمدی با بیان اینکه کل مجموعه خدماتی برای متقاضیان در این محل پیش بینی شده است خاطرنشان کرد : این آرامستان شامل دو میدان ورودی و خروجی به نام های ” سلام” و ” شهید گمنام” ، دو سالن غسل میت که یکی برای خانم ها و دیگری برای آقایان است، غسالخانه، نمازخانه و دیگر امکانات است.
وی یادآور شد : دور تا دور این آرامستان 60 هزار اصله درخت کاج کاشته شده است.
وی میزان وسعت این آرامستان را 200 هکتار بیان کرد.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، آرامستان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :