منطقه قرق رفسنجان رسمی می شود+ عکس

  • شناسه خبر: 6853
منطقه قرق رفسنجان رسمی می شود+ عکس

معاون محیطی سازمان محیط زیست کشور گفت : منطقه قرق حیات وحش رفسنجان رسمی می شود و بیش از پیش باید در حفظ این حیات وحش و موهبت الهی کوشش کرد.

معاون محیطی سازمان محیط زیست کشور گفت : منطقه قرق حیات وحش رفسنجان رسمی می شود و بیش از پیش باید در حفظ این حیات و موهبت الهی کوشش کرد

به گزارش روراستی احمدعلی کیخا عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع مس سرچشمه و منطقه حیات وحش منصور آباد رفسنجان اظهار داشت : در دولت یازدهم توجه به حفظ محیط زیست یکی از کارهای اساسی است که به نحو شایسته ای در حال اجراست.

زیست

وی افزود : کرمان یکی از استان‌های خشک است وحفظ طبیعت آن، نیاز است که بایستی در این زمینه هم مردم و هم دولت تمام تلاش خود را به کار گیرند.ومنطقه منصور آباد در آینده یکی از قرق های خوب خواهد بود.
کیخا با اشاره به اینکه توجه به حفظ محیط زیست استان کرمان وشهرستان رفسنجان نیز در دستور کار است تصریح کرد : فعالیتهای اقتصادی که معدن مس سرچشمه انجام می‌دهد در شورای عالی معدن ، مطرح شده است.
او اضافه کرد : فعالیتهای این معدن بر جامعه پیرامونش آلودگی ایجاد می‌ کند واین مجتمع باید تلاش کند در برنامه‌هایی که در زمینه محیط زیست دارد سرعت بدهد وبه زودی شاهد فعالیت صنعت پاک باشیم.
وی ادامه داد: در مجتمع مس سرچشمه فعالیت اقتصادی مطلوبی انجام می‌شود واقداماتی که در زمینه محیط زیست انجام داده خوب است اما کافی نیست .
کیخا افزود: یکی از تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست ایجاد قرق ها است و پرونده منطقه حیات وحش منصور آباد از مدتی قبل در شورای عالی محیط زیست طرح شده است.
وی عنوان کرد: در این منطقه کاری که داوطلبانه با همت مردم انجام شده نمونه موفق وخوبی بوده وبه زودی شاهد تصویب اولین قرق ها در کشور به صورت قانونی خواهیم بود ودر زمینه این منطقه نظر سازمان محیط زیست مثبت بوده است.

برچسب ها:
کیخا،روراستی، رفسنجان محیط زیست
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :