کمیسیون تحول اداری مچ‌گیری نمی‌کند

  • شناسه خبر: 6987
کمیسیون تحول اداری مچ‌گیری نمی‌کند

نماینده کمیسیون تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرستان رفسنجان گفت: کمیسیون تحول اداری مچ‌گیری نمی‌کند، بلکه ارزیابی بازخورد اهداف اداری را انجام می‌دهد. به گزارش روراستی دکتر علی مظفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: کمیسیون تحول نظام اداری از سال 89 تشکیل شده و سه کمیته نظارت و […]

نماینده کمیسیون تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرستان رفسنجان گفت: کمیسیون تحول اداری مچ‌گیری نمی‌کند، بلکه ارزیابی بازخورد اهداف اداری را انجام می‌دهد.
به گزارش روراستی دکتر علی مظفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: کمیسیون تحول نظام اداری از سال 89 تشکیل شده و سه کمیته نظارت و بازدید، نظام پیشنهادات و فناوری اطلاعات کارش را آغاز کرده است.
وی بیان داشت: شهرستان رفسنجان در زمینه اجرای برنامه‌های کمیسیون در استان کرمان پیشتاز است و در کتاب نقشه راه، 10 شاخص ارزیابی در نظر گرفته شده است.

دکی
مظفری افزود: شاخص‌های ارزیابی ما در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.
نماینده کمیسیون تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرستان رفسنجان تاکید کرد: کمیسیون تحول اداری مچ‌گیری نمی‌کند، بلکه ارزیابی بازخورد اهداف اداری را انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه اهداف و استراتژی اداره مهم است، عنوان کرد: اصلاح فرآیند اداری، انضباط اداری و نظام آراستگی و آموزش مهارت‌های شغلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مدیران نسبت به آن باید توجه داشته باشند.
مظفری ادامه داد: در زمینه برنامه‌ریزی باید اداره دارای چارت سازمانی باشد و نظام پیشنهادات در یک اداره فعال باشد، زیرا یک پیشنهاد از سوی یک کارمند نیز می‌تواند، اداره را متحول سازد.
وی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک و اتوماسیون اداری نیز اهمیت زیادی دارد و تکریم ارباب‌رجوع ملاک و محور اداره است و رسیدگی به شکایات در یک اداره باید صورت گیرد.

برچسب ها:
کمیسیون تحول اداری، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :