جنگ امروز اعتقادات جوانان را هدف قرار گرفته است

  • شناسه خبر: 7013
جنگ امروز اعتقادات جوانان  را هدف قرار گرفته است

فرماندار رفسنجان گفت : جنگ امروز بدون خون و بوی باروت و صدای شلیک گلوله است، زیرا اعتقادات نسل جوان ما را نشانه گرفته‌اند تا پایه آنها سست شود.

فرماندار رفسنجان گفت : جنگ امروز بدون خون و بوی باروت و صدای شلیک گلوله است، زیرا اعتقادات نسل جوان ما را نشانه گرفته‌اند تا پایه آنها سست شود.
به گزارش خبرنگار روراستی حمید ملانوری در آیین یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشـت: در روزگاری نه‌ چندان دور جنگ بر ما تحمیل شد و دشمن با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی به خاک ما تجاوز کرد.
وی بیان داشت: در همان روز جوانان ما از جنس ایمان و تربیت یافته مکتب انقلاب برای دفاع از ناموس کشور، مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر متجاوزان حماسه‌آفرین شدند.
فرماندار رفسنجان افزود : دفاع مقدس همچون حماسه عاشورا تا قیامت ماندگار است و جوانان بدون مزد و با انگیزه و اعتقاد خالص جان خود را نثار انقلاب و اسلام کردند.
وی تصریح کرد: خانواده شهدا بدون خم آوردن به ابرو شهدای خود را تحویل می‌گرفتند و حتی پدر و مادر شهیدان فرزندان خود را به خاک می‌سپردند تا به دشمنان بفهمانند روحیه عاشورایی و دین‌باوری آنها بالا است و برای دفاع از اسلام و ولایت فرزندان خود را به جبهه‌ها فرستاده‌اند.
وی عنوان کرد: تعداد زیادی جانباز قطع نخاع و جانباز شیمیایی به سختی روزگار می‌گذرانند و این‌ها سرمایه‌های بزرگ انقلاب هستند.
وی بیان کرد: امروز استفاده از تکنولوژی در مسیر درست نجات‌بخش بشر است، اما برخی در مسیر جهل استفاده می‌کنند و اگر آتشی به وجود آید، تر و خشک را با هم می‌سوزاند؛ لذا هرچه خوبی و بدی در جامعه است، حاصل حرکت‌های جمعی است که انجام می‌گیرد.

برچسب ها:
شهدا،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :