9دی روز بصیرت افزایی است

  • شناسه خبر: 7062
9دی روز بصیرت افزایی است

امام جمعه رفسنجان گفت: 9دی روز بصیرت است وحضور مردم در گرامیداشت این روز بصیرت افزایی می‌کند

امام جمعه رفسنجان گفت: 9دی روز بصیرت است وحضور مردم در گرامیداشت این روز بصیرت افزایی می‌کند
به گزارش خبرنگار روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا و حماسه 9دی با بیان اینکه ایثارگری ومجاهدت یکی از نعمت‌های خدا به ما بود اظهار داشت: در پرتو همین ایثار وایستادگی جوانان ما اقتدار وابهت نصیب نظام اسلامی ما شده است.
وی بیان داشت: دشمنان ما امروز در دنیا علیه نظام به شکل های مختلف تبلیغات سو می‌کنند وفرا فکنی‌هایی به وجود می‌آورند وبرگزاری یادواره‌ها موجب می‌شود جوانان وفرزندان ما با فرهنگ شهادت آشنا شوند وبدانند همین شهادت‌ها بود که نظام وانقلاب ما را زنده نگهداشته است.
رمضانی پور افزود: انقلاب اسلامی ما به بسیاری از کشورهای اسلامی در جهان صادر شد اما برخی این انقلاب را به مصادره دشمنان اسلام درآوردند ودر این قضیه خود کشور های اسلامی نیز بی تاثیر نبوده‌اند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: دنیای استکبار جبهه قوی علیه جهان اسلام ومسلمانان دنیا تشکیل داه‌اند.
وی تصریح کرد: شهیدان ما همه هستی خود را گذاشتند ورفتند وبه خدا متصل شدند وماباید هر کار می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم.
وی اضافه کرد: روز بیست وهشتم صفر با حضور آیت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری یادواره شهدا از ساعت 9و30دقیقه در مصلی برگزار می‌شود و همراه با آن زیارت پیغمبر(ص)از دور قرائت خواهد شد.
وی در ادامه به حماسه 9دی اشاره وبیان داشت: در این روز مردم با بصیرتی که داشتند فتنه را شناختند وبا حضور خود جواب محکمی به فتنه گران دادند وحضور مردم در گرامیداشت این حماسه می‌تواند بصیرت افزایی داشته باشد.
برنامه های فرهنگی باید قوی انجام شود
حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه اگر شهدا نبودند این عزت وعظمت نصیب ما نمی‌شد اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در شهرستان باید با قوت بیشتری انجام گیرد.
وی تصریح کرد: هر چه مردم نسبت به مسائل آگاه‌تر باشند جامعه‌ای پویا وفعال‌تر خواهیم داشت وباید زمینه این آگاهی فراهم شود.

برچسب ها:
9دی،رفسنجان ،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :