امام را با امام بشناسیم یا با یاران امام؟ قسمت دوم

  • شناسه خبر: 7314
امام را با امام بشناسیم یا با یاران امام؟ قسمت دوم

همانطور که در قسمت قبل گفته شد برای اینکه بتوانیم جریانات سیاسی را بشناسیم که کدام حق و کدام باطل است باید حق را خوب شناخته و معیاری باشد در همه امور زندگیمان . زیرا با شناخت درست حق است که میتوانیم آخرت خود را نیز تضمین کنیم. به گزارش روراستی: باید بدانیم که تاریخ […]

همانطور که در قسمت قبل گفته شد برای اینکه بتوانیم جریانات سیاسی را بشناسیم که کدام حق و کدام باطل است باید حق را خوب شناخته و معیاری باشد در همه امور زندگیمان . زیرا با شناخت درست حق است که میتوانیم آخرت خود را نیز تضمین کنیم.

به گزارش روراستی: باید بدانیم که تاریخ همیشه در حال تکرار است و خداوند متعال برای امتحان کسانی که ایمان آورده اند فتنه های را رقم میزند، و تنها افراد با بصیرت می توانند از این امتحانات و فتنه ها سر بلند بیرون آیند. بنابراین شناخت حق یک ضرورت بوده و باید برای شناخت آن تلاش نمایم .

امام1

بعد از رحلت نبی مکرم اسلام مردم به دلیل نداشتن بصیرت و نداشتن شناخت کافی از حق، برخی از صحابه ایشان را معیار قرار دادند و بازیچه سیاست بازیهای بزرگی شدند؛ این سیاست بازها به نام یاران رسول خدا باعث به شهادت رسیدن بزرگ بانوی اسلام و همچنین غصب جانشینی پیغمبر و نیز شهادات امامان بزرگوار و در آخر هم فرقه فرقه شدن اسلام گردیدند.(ماجرای سقیفه بنی ساعده و جنگ جمل نمونه بارزی از آن است)

در زمان حال نیز برخی از یاران امام به نام ایشان آمدند و فتنه ای را رقم زدند که اگر بصیرت عوام نبود میرفت تا جمهوری اسلامی را نابود کنند، افرادی همچون موسوی و کروبی و خاتمی و…. که از یاران امام به شمار می آمدند باز میخواستند تاریخ را به گونه ی دیگر تکرار نمایند، البته بسیاری از خواص از مردم عوام عقب تر بودند که اگر نبود این بصیرت عوام معلوم نبود که به کدام ناکجا آباد رسیده بودیم .

جالب تر اینجاست که مقام معظم رهبری نیز یکی از یاران امام است، اگر اینگونه است که میگویند، چرا از ایشان که در جایگاه ولایت فقیه است تبیعت نمی کنند، چرا شمشیر را در مقابل ایشان و حکومتی که امام تشکیل داده است از رو بسته اند. بنابراین اگر میگویید معیار یاران امام هستند مقام معظم رهبری هم یکی از یاران امام میباشد.

حال امام را باید با کدام یارانش شناخت؟ یارانی که می خواستند با سوء استفاده از همین نام، حکومت اسلامی را به نابودی بکشانند، و در حال حاظر سعی بر این دارند که سال 88 را از ذهن مردم پاک کنند و مجدد این افراد را تبرئه نمایند! ولی باید بدانند نه تنها فتنه 88 از ذهنها پاک نخواهد شد بلکه در صفحه های تاریخ برجسته نوشته می شود و ماندگار می ماند. حضور مردم در مراسم راه پیمایی نه دی مشتی محکوم به دهان استکبار جهانی و این افراد تمامیت خواه خواهد بود.

برچسب ها:
رفسنجان،امام روراستی فتنه یاران امام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :