کشف 3کیلو هروئین در رفسنجان

  • شناسه خبر: 8250
کشف 3کیلو هروئین در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف 3کیلو هروئین ودستگیری 4نفرمتهم و توقیف یک دستگاه خودرو پراید در عملیات پلیس مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف 3کیلو هروئین ودستگیری 4نفرمتهم و توقیف یک دستگاه خودرو پراید در عملیات پلیس مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
به گزارش روراستی سرهنگ محمد مهدوی نیا در تشریح این خبر گفت : مأموران مواد مخدر شهرستان در پی اطلاعاتی مبنی بر اینکه اشخاصی با خودرو پراید اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در سطح شهرستان وروستاهای اطراف می نماید و نیز افرادی اقدام به خرده فروشی در محلات می نمایند موضوع را در دستو کار قرار دادند.
وی افزود:مأموران پلیس مواد مخدردر یک عملیات با یک سری کار اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن متهمان موفق به شناسایی متهمان و خودرو مورد نظرو محل اختفای آنان شدند.
مهدوی نیاادامه داد:مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی دراین عملیات موفق به دستگیری دو نفر متهم و توقیف خودروآنها و کشف 1کیلو صد پنجاه گرم هروئین شدند.
وی گفت: مأموران پلیس مواد مخدر نیز طی دو عملیات دیگر موفق به کشف 1کیلو هشتصد وپنجاه گرم هروئین ودستگیری دو نفر متهم شدند.
این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و روانه ی زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست: نسبت به افراد نا آشنا و مشکوک در محل زندگی و محله خود بی اهمیت نباشید وآن را به پلیس گزارش نمایید و در صورت اطلاع از هر گونه موارد در مورد مواد مخدر اعم از (خرید، فروش) موضوع را به پلیس مواد مخدر با شماره تلفن 128گزارش نمایید.

برچسب ها:
هروئین،رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :