متلاشي شدن باند 12 نفره سارقان افغان

  • شناسه خبر: 8254
متلاشي شدن باند 12 نفره سارقان افغان

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان از متلاشي شدن باند سرقت 12 نفره افغان در شهرستان رفسنجان و توقيف 3 دستگاه خودرو خبرداد.

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان از متلاشي شدن باند سرقت 12 نفره افغان در شهرستان رفسنجان و توقيف 3 دستگاه خودرو خبرداد.
به گزارش روراستی ،سرهنگ محمد مهدوي نيا در تشريح اين خبر گفت: توجه به سرقت انبارهاي پسته در شهرستان رفسنجان و تحقيقات از مالباختگان که سارقان با يک دستگاه خودروي زانتيا و يک دستگاه خودروي پژو 405 اقدام به انجام سرقت انبار هاي پسته ومنازل مي نمايند موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس رفسنجان قرار گرفت.
وي افزود: پس از سرقت از يکي از انبارهاي پسته در شهرستان و تماس با مرکز پليس طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا در آمد که مأموران کلانتري 11 شهري به يک دستگاه خودروي ميتسوبيشي که حامل 17 گوني پسته بود مشکوک و دستور ايست صادر نمودند.
مهدوي نيا تصريح كرد: راننده خودرو به محض ايست مأموران اقدام به فرار مي نمايد که پس از تعقيب و گريزبا هوشياري پليس خودرو متوقف و راننده آن که اتباع بيگانه بود دستگير شد.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: راننده به مقرر کلانتري دلالت و تحت بازجويي فني و تخصصي قرار گرفت و متهم که عرصه را بر خود تنگ، ديد لب به اعتراف گشود.
وي ادامه داد: متهم در بازجويي کارآگاهان، ديگر هم دستانش که 7نفر تبعه افغان و4 نفر مالخر بودند را معرفي نمود.
اين مقام مسئول يادآور شد: تلفن هاي متهمان ديگر از گوشي متهم رديف اول دستگير شده استخراج و با همکاري پليس آگاهي استان با رد زني تلفن هاي آن ها محل اختفای متهمان شناسايي شد.
مهدوي نيا گفت: ماموران آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضايي در يک عمليات غافلگيرانه وارد منزل متهمان شدندو آنها را دستگير نمودند.
فرمانده انتظامي شهرستان گفت: در بازرسي از منازل متهمان يک دستگاه خودروي زانتيا که پلاک آن جعل گرديده و در سرقت ها، مالباختگان آن را رويت کرده بودند ويک دستگاه خودروي پژو405 و تعدادي وسايل منزل کشف شد.
وي خاطر نشان کرد:سارقان همگي به بزه خود معترف ونيز اعلام که تمامي پسته هاي سرقتي خود را به 4نفر مالخر در شهرستان رفسنجان مي فروخته اند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :