دومین جاده مرگ‌ بار کرمان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 8738
دومین جاده مرگ‌ بار کرمان در رفسنجان

بخشدار فردوس رفسنجان گفت : بر اساس اطلاعات اداره راه و شهرسازی، جاده رفسنجان – نوق دومین جاده مرگ‌بار استان کرمان بوده و طی یک ماه اخیر 11 کشته داشته است.

بخشدار فردوس رفسنجان گفت : بر اساس اطلاعات اداره راه و شهرسازی، جاده رفسنجان – نوق دومین جاده مرگ‌بار استان کرمان بوده و طی یک ماه اخیر 11 کشته داشته است.
مصطفی کدخدایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار روراستی افزود : نخستین نشست بخشداران، ائمه جمعه، رؤسای شورای اسلامی بخش‌ها و شورای شهر صفائیه و بهرمان به میزبانی بخش فردوس در زمینه جاده مواصلاتی رفسنجان، فردوس – نوق بود که با توجه به کشته دادن 11 نفر طی یک ماه اخیر در این جاده می‌ طلبید، مسئولان دو بخش برنامه‌ای داشته باشند.
وی بیان داشت : بر اساس آخرین آمار و اطلاعات اداره راه و شهرسازی جاده رفسنجان – نوق دومین جاده مرگ‌بار استان کرمان است و پیگیری ارتقای جاده روستایی به شهری در دستور کار قرار گرفت، زیرا این جاده در حد فاصل دو شهر با شهر رفسنجان قرار دارد.
امام جمعه بهرمان نیز از تصویب بودجه‌هایی از اول انقلاب تاکنون برای ساماندهی این جاده خبر داده و گفت: این منطقه محل رفت و آمد کامیون‌های حمل ماسه بادی و تردد خودروهایی است که نیازهای اولیه کشاورزان را حمل می‌کنند، ضمن اینکه فصل برداشت پسته بیشترین ترددها در این جاده صورت می‌گیرد، لذا ترافیک زیاد جاده می‌طلبد فکر اساسی برای آن برداشته شود.
کدخدایی گفت: در تصادف اخیر که سه کشته بر جای گذاشته، رئیس پلیس راه استان کرمان حضور داشته و دستور پیگیری جلسه‌ای برای رفع این مشکل را داده‌است.
بخشدار فردوس رفسنجان خاطرنشان کرد: در مصوبه این جلسه مقرر شد با حضور مسئولان دو بخش و فرماندار، رئیس پلیس راه استان و اداره کل راه و شهرسازی جلسه‌ای برگزار و پیگیر رفع مشکل این جاده باشیم.
وی با بیان اینکه نظرات مردم از طریق مسئولان بخش‌ها جمع‌آوری و به مسئولان ارجاع داده می‌شود، افزود: اهالی بخش‌های فردوس و نوق از نماینده مردم در مجلس تقاضا دارند تا این مشکل را در مجلس مطرح و هر چه زودتر به آن رسیدگی شود.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :