افتتاح هفتمین بازارچه خیریه کوثر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 9725
افتتاح هفتمین بازارچه خیریه کوثر در رفسنجان

هفتمین بازارچه خیریه کوثر با حضور علی ضیاء مجری توانمند تلویزیون در محل سالن کوثر رفسنجان افتتاح شد .

هفتمین بازارچه خیریه کوثر با حضور علی ضیاء مجری توانمند تلویزیون در محل سالن کوثر رفسنجان افتتاح شد .
محسن اسماعیلی مسئول خیریه کوثر در گفتگو با خبرنگار روراستی  گفت : خیریه کوثر از آبان ماه سال 90 جهت کمک به نیازمندان و تامین جهیزیه تاسیس شد و تا کنون 220 مورد جهیزیه به ارزش 4 میلیارد ریال تهیه شده و به زوج های جوان و نیازمند اهدا شده است.

IMG_9593 IMG_9645 IMG_9661
وی افزود : دو نوبت سبد غذایی که در ماه رمضان و عید نورزوز که به افراد تحت پوشش خیریه کوثر اهدا می شود و نیز وام های بدون بهره نیز به نیازمندان توسط عوامل این موسسه اهدا اعطا می شود.
ایشان تصریح کرد : خیریه کوثر 50 عضو فعال دارد و از سوی خیرین گمنام شهر رفسنجان هم کمک های زیادی به این خیریه صورت می گیرد.
اسماعیلی از راه اندازی خیاط خانه خیریه و 4 کیوسک نمایندگی محصولات نان رضوی در رفسنجان و آشپزخانه که جهت بعضی از کارخانجات صنعتی شهر رفسنجان غذا طبغ می کند هم یاد کرد و افزود : برای بیش از 30 نفر شغل ایجاد کرده ایم و عواید همه این امور که توسط خیریه کوثر صورت می گیرد 100 درصد آن صرف امور خیریه می گردد.
وی در پایان گفت : هفتمین بازارچه خیریه کوثربا 30 غرفه از محصولات و تولیدی های تهیه شده توسط خیریه کوثر تا جمعه اول اسفند ماه در محل سالن کوثر واقع در میدان 22 بهمن رفسنجان دایر می باشد و امشب سه شنبه میزبان عمو پورنگ و امیر محمد هستیم .

برچسب ها:
خیریه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :