هشدار به مجریان برگزاری نمایشگاه ها!

  • شناسه خبر: 1007
هشدار به مجریان برگزاری نمایشگاه ها!

عرصه رقابت هر  روز تنگتر می شود  و در حالی که فرصت های اقتصادی انتظار جسور مردان دنیای تجارت را می کشند، اما چشم بسته به آب زدن هم بیشتر موجب نابودی است تا موفقیت. فرض بگیریم در جنگلی گم شده ایم و می بایست قبل از تاریکی به نقطه امنی برسیم. بی شک به […]

عرصه رقابت هر  روز تنگتر می شود  و در حالی که فرصت های اقتصادی انتظار جسور مردان دنیای تجارت را می کشند، اما چشم بسته به آب زدن هم بیشتر موجب نابودی است تا موفقیت. فرض بگیریم در جنگلی گم شده ایم و می بایست قبل از تاریکی به نقطه امنی برسیم. بی شک به همه حواس پنجگانه خود نیاز است تا با خطر کمتری مواجه شویم. هریک از حواس ما می تواند نقش مهمی در موفقیت ما داشته باشد (جنگل پر از خطرات پیش بینی نشده است).نمایش

به گزارش روراستی، دنیای تجارت هم تودرتوهای گنگی دارد « تمام حواس خود را جمع کنید برای تجارت به همه آنها نیاز دارید»

تبلیغات نقش پررنگی در فروش دارد و این گفته ی بجایی است که تبلیغات سرمایه گذاری است نه هزینه. اما تبلیغات غیر اصولی و خارج از قواعد و سیاست های فروش 100%  هزینه است بی برگشت.

به دست آوردن مشتریان بیشتر، هدف هر مدیر فروش است و یک مشتری موفق بی گدار به آب نمی زند، او نیز تمام جوانب را در نظر خواهد گرفت تا بهترین را انتخاب کند و ما اگر صیاد خوبی باشیم می بایست تمام  آنچه که او برای بررسی نیاز دارد را فراهم آوریم. به راستی کدام شیوه تبلیغاتی می تواند تمام حواس پنجگانه را تحت پوشش قراردهد. جایی که بشود دید؟ شنید؟ لمس کرد؟ بوئید؟ و چشید؟

تنها نمایشگاه است که این فرصت را به وجود آورده است. اما امروز ما شاهد چنین نمایشگاه های نیستیم، این نمایشگاه نه بازار را تنظیم می کند ونه مشتری را جلب می کند؛ امروز در نمایشگاه ها فقط جنس بنجل به دست مشتری داده می شود، نمایشگاه مبلی که اخیرا در رفسنجان  راه اندازی شد با تمام نمایشگاه ها متفاوت بود، بعضی از غرفه داران با استفاده از لب تاب ترانه های غیر مجاز با صدای زن گذاشته بودند، وبرخی دیگر فروشندگانی  داشتند با فرم ولباس خاص، و بسیار بد حجاب که از شهرهای دیگر آمده بودند؛ آنها بیشتر فرهنگ پوشش خود را به نمایش گذاشته بودند تا اجناس  را. ما در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و قرار است که نمایشگاه های برای تنظیم بازار داشته باشیم ؛ مسئولین  عزیز بهتر است که قدری بیشتر وقت گذاشته و در بر پای نمایشگاه ها نظارت بشتری داشته باشند.

 

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،مبل ،نمایشگاه ، نمایشگاه در رفسنجان