هر کجا که باشم در خدمت انقلاب خواهم ماند/ فرهنگ نوکری مردم نهادینه شده است

  • شناسه خبر: 1024
هر کجا که باشم در خدمت انقلاب خواهم ماند/ فرهنگ نوکری مردم نهادینه شده است

رئیس جمهور با بیان اینکه هر کجا باشم در خدمت مردم و انقلاب خواهم بود، گفت: من شما و ملت ایران را دوست دارم و به شما عشق می‌ورزم؛ خدا شاهد است که نوکری مردم را با آقایی جهان عوض نمی‌کنم و فرهنگ نوکری مردم به فضل الهی نهادینه شده‌است و ادامه خواهد یافت. در […]

رئیس جمهور با بیان اینکه هر کجا باشم در خدمت مردم و انقلاب خواهم بود، گفت: من شما و ملت ایران را دوست دارم و به شما عشق می‌ورزم؛ خدا شاهد است که نوکری مردم را با آقایی جهان عوض نمی‌کنم و فرهنگ نوکری مردم به فضل الهی نهادینه شده‌است و ادامه خواهد یافت. در حاشيه مراسم افتتاح اين بلوار، جمع قابل توجهي از مردم شهر قم، براي خيرمقدم و خوش‌آمدگويي به دکتر احمدي‌نژاد در محل اجراي اين مراسم حضور يافته و به صورت پرشور و مستمر به تشويق و سردادن شعارهايي در حمايت از دکتر احمدي‌نژاد پرداختند.

به گزارش روراستی ، محمود احمدی‌نژاد در مراسم جشن شعبانیه و بهره‌برداری رسمی از بلوار پیامبر اعظم (ص) که پنجشنبه شب در قم برگزار شد با بیان اینکه معرفت حقیقی مسیر کمال را برای انسان هموار می‌کند، اظهار کرد: معرفت به خداوند و معارف پیامبران الهی به ویژه حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) اهمیت فراوانی دارد و انسان بدون معرفت معنایی ندارد.

وی افزود: معرفت به حقایق هستی، شناخت راه و قله‌های کمال و پرده اتصال انسان به آسمان از جمله اموری هستند که بدون آنها انسان بدون معنا خواهد بود.

افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) استان قم با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور

رئیس جمهور با بیان اینکه انسان را می‌توان به معرفت او سنجید، خاطرنشان کرد: قم پایگاهی است که یکی از فرزندان پیامبر گرامی اسلام (ص)، فرزند امام و خواهر امام که جلوه‌ای از نور انسان‌های کامل است در آن آرمیده؛ قم جایی است که در طول تاریخ در دامان خود انسان‌های بزرگ، عالمان، عارفان و مجاهدان تاریخ‌ساز را تربیت کرده است.

وی ادامه داد: امروز هم صحنه اصلی عالم صحنه اندیشه و معرفت است؛ مستکبران با برنامه‌ای روشن به میدان آمده‌اند و همگان را به آیین خود دعوت می‌کنند؛ آیینی که ظاهری انسانی و باطنی طاغوتی دارد؛ آیینی که شرایط را برای استیلای آنها بر بشریت و ساقط کردن انسان‌ها از انسانیت به دنبال دارد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مستکبران به دنبال آن هستند که با چند کلمه همه دنیا را زیر سلطه خود بگیرند، گفت: آزادی، حقوق بشر و دموکراسی شعارهایی هستند که پرچم تعریف ناقص آنها از سوی غرب برافراشته شده و ساز و کارهای لازم برای سلطه بر جهان را برایشان فراهم می‌کند اما حقیقت این است که در غرب تحقیر، تبعیض، فشارهای سیاسی و نظامی، کشتارها و فشارهای فرهنگی را همراه با خود دارد و این عوامل اجازه نمی‌دهند انسان‌ها به معرفت‌های والای بشری بیندیشند و تنها راه عبور از سلطه شیطانیان ترویج و معرفی معارف ناب برآمده از تعالیم پیامبر اکرم (ص) و اندیشه مهدوی است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز اندیشه معنوی و تلاش برای تحقق حکومت جهانی ولیعصر (عج) تنها راه‌حل مشکلات جهانی است؛ امیدهای فراوانی در این عرصه به قم وجود دارد زیرا قم از ابعاد مختلف دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه معرفی فرهنگ مهدوی در دو سطح امکان‌پذیر است، گفت: نظر و اندیشه سطح نخست بوده و معرفی حکومت جهانی سرشار از عدالت و اندیشه مهدوی از همه راهکارهای سیاسی دیگر ضروری‌تر است و این کار باید توسط قم صورت گیرد.

مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) استان قم

احمدی‌نژاد با اشاره به روایتی از ائمه اطهار (ع) اظهار کرد: باید با عمل و رفتار و نیز تنظیم روابط اجتماعی صحیح توأم با مکارم اخلاقی و نیز با ساختن جامعه‌ای نمونه، سعادتمند و آباد اندیشه مهدوی را تبلیغ کنیم؛ در این جامعه نباید ظلم و ستم وجود داشته باشد بلکه همه انسان‌ها باید فرصت کمال را دارا باشند و از خودگذشتگی و کرامت انسانی در آن دیده شود و هر کس که به آن می‌نگرد نور مهدویت را ببیند؛ انتظار آن است که قم باید در ساختن یک جامعه نمونه پیشگام باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر پیشرفت قم از نظر شهرسازی، زندگی شهری و الگو بودن قم در این حوزه گفت: اندیشه اسلامی در عمل دارای نظام تربیتی، عملی، معماری و شهرسازی است و الگوسازی در این زمینه باید در قم صورت بگیرد به این صورت که هر گردشگری که به قم وارد می‌شود نمونه‌ای عینی و عملی از اندیشه‌های متعالی و اصیل رهایی‌بخش اسلامی را مشاهده کند.

وی با بیان اینکه هنوز در ابتدای مسیر قرار داریم، اظهار کرد: هنوز الگوهایی که نیاز داریم مورد توجه قرار نگرفته‌اند؛ آنچه امروز برای جامعه بشری راهگشاست تبیین و معرفی مکتب مهدوی و حکومت جهانی و نیز ساختن یک الگوی علمی و عملی است و این مسئله، مسئولیت همه مردم ایران محسوب می‌شود.

مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) استان قم

احمدی‌نژاد اضافه کرد: کسی نباید تصور کند انقلاب اسلامی برای این صورت گرفته که عده‌ای بیایند و جایگزین دیگران شوند؛ حقیقت این است که جمهوری اسلامی برای زمینه‌سازی حکومت جهانی تشکیل شده است و اگر این هدف را از انقلاب بگیریم در واقع معنای آن را حذف کرده‌ایم.

 

رئیس جمهور با تاکید بر الگوسازی قم در همه عرصه‌های زندگی اجتماعی اظهار کرد: مردم قم و ملت ایران این مسئولیت تاریخی را به خوبی انجام خواهند داد.

وی افزود: خداوند با هیچ قوم و قبیله‌ای خویشاوندی ندارد و اگر ملتی از فرصت‌های الهی برای انجام رسالت‌های تاریخی خود به خوبی استفاده نکنند به سرعت قوم بهتری جایگزین آنها خواهد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه به توانمندی و ایمان ملت ایران معتقد است، گفت: ایرانیان به پیامبر اکرم (ص) و فرزند ایشان یعنی حضرت ولیعصر(عج) عشق می‌ورزند و مطمئن هستم ملت ایران بار امانت سنگینی که بر دوش آنها گذاشته شده را به مقصد خواهند رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های عمرانی گسترده در قم، خاطرنشان کرد: تغییرات عمرانی در قم با سرعت چشمگیری پیش می‌رود و چهره قم نسبت به چند سال گذشته بسیار عوض شده است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه قم هنوز به جایگاه مطلوب و شایسته خود نرسیده است، ادامه داد: امروز از چند طرح عمرانی در قم بازدید کردم؛ یکی از آنها پروژه مترو است.

رئیس جمهور تصریح کرد: قم بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و باید وسایل حمل و نقل پیشرفته برای این شهر فراهم شود؛ حال که امکان آن وجود ندارد که همه مردم با وسیله نقلیه شخصی تردد کنند باید وسایل حمل و نقل را گسترش داد؛ شهرداری قم پیگیری‌های فراوانی برای به سرانجام رساندن مترو داشته و دولت هم تلاش می‌کند که عملیات اجرایی مترو با جدیت دنبال شود.

وی پروژه مونوریل را مورد توجه قرار داد و افزود: این وسیله جزو پیشرفته‌ترین وسایل حمل و نقل شهری است هرچند برخی از آن خوششان نمی‌آمد و مخالفت می‌کردند؛ یک یاحسین دیگر لازم است تا قطار هوایی قم به راه بیفتد.

احمدی‌نژاد با اشاره به احداث بیمارستان امام رضا (ع) در قم خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم قم هیچ‌گاه نیازی به دارو و درمان پیدا نکند اما اگر روزی بیماری گریبان کسی را گرفت این بیمارستان مجهز می‌تواند در خدمت مردم باشد.

رئیس قوه مجریه بلوار پیامبر اعظم (ص) را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این طرح جزو بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور از نظر معنوی، اجرایی و مادی محسوب می‌شود؛ بلوار پیامبر اعظم (ص) هفت کیلومتر مسیر را برای پیمودن مسیر میان حرم کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران که دو قطب دلبری شیعیان هستند، آماده کرده است.

وی تصریح کرد: سال‌ها قبل قرار بود شهرداری تهران در انجام این طرح مشارکت داشته باشد اما شورای شهر عقیده داشت که باید کار را به دست بگیرد و من هم که خود شهردار بودم قبول کردم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه همت بلند استانداری، شهرداری، شورای شهر و مردم قم موجب شد پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) در فاز نخست به سرانجام برسد، گفت: در ادامه کار یعنی تبدیل شدن دو طرف این بلوار به زیباترین معابر، فضاهای استراحت و اماکن تجاری و اقامتی باید در چارچوب الگوی اسلامی و ایرانی صورت بگیرد.

رئیس‌جمهور افزود: دولت سعی می‌کند کمک‌های لازم را در اختیار قم قرار دهد تا بلوار پیامبر اعظم (ص) به طور کامل به سرانجام برسد.

احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه مردم قم را بسیار دوست دارد و به آنها عشق می‌ورزد، گفت: خدا شاهد است که نوکری ملت ایران را با آقایی جهان عوض نخواهم کرد؛ خداوند را شاکرم که فرهنگ نوکری و خادمی ملت در این کشور نهادینه شده است و به فضل الهی ادامه پیدا خواهد کرد، هرجا که باشم در خدمت ملت ایران، کشور، انقلاب و فدایی مردم خواهم بود و هر زمان که ملت زیر پای خود را نگاه کنند احمدی‌نژاد را خواهند دید.

مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) استان قم
در حاشيه مراسم افتتاح اين بلوار، جمع قابل توجهي از مردم شهر قم، براي خيرمقدم و خوش‌آمدگويي به دکتر احمدي‌نژاد در محل اجراي اين مراسم حضور يافته و به صورت پرشور و مستمر به تشويق و سردادن شعارهايي در حمايت از دکتر احمدي‌نژاد پرداختند.

مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) استان قم

برخي از اين افراد دست نوشته‌هايي در دست دارند که بر روي آنها نوشته شده است «سوگند به آيه آيه دفتر عشق، مظلوم‌ترين رييس‌جمهور شديد»، «مظلوم‌تر از بهشتي، خدوم‌تر از رجايي»، «پيش به سوي خيبر راهت ادامه دارد»، «بعدها مي‌فهمند مردمي‌نژاد که بود»، «دلمان براي سادگي‌ات تنگ مي‌شود»، «با مردم رنجديده محشور شديد، کابوس شبانه زر و زور شديد»، «دست تو نمک نداشت اي ظلم‌ستيز، مظلوم‌ترين رييس‌جمهور شديد»، «ما حامي احمدي‌نژاديم هنوز».

منبع ،598

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، احمدی نژاد ، افتتاح ، قم ،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :