برگزاری کلاس آموزش قوانین مالیاتی برای رؤسای اتحادیه های صنفی رفسنجان

  • شناسه خبر: 1099
برگزاری کلاس آموزش قوانین مالیاتی برای رؤسای اتحادیه های صنفی رفسنجان

به گزارش خبر نگار روراستی ، در مورخ 19/04/1392 کلاس آموزش قوانین مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه الکترونیکی برای رؤسای اتحادیه های صنفی در محل سالن اجلاس مجمع امور صنفی رفسنجان برگزار گردید. در این کلاس آقایان محمد ملکی رئیس امور مالیاتی رفسنجان و بنی اسد آزاد کارشناس فناوری اطلاعات امور مالیاتی به تشریح قوانین […]

به گزارش خبر نگار روراستی ، در مورخ 19/04/1392 کلاس آموزش قوانین مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه الکترونیکی برای رؤسای اتحادیه های صنفی در محل سالن اجلاس مجمع امور صنفی رفسنجان برگزار گردید.

در این کلاس آقایان محمد ملکی رئیس امور مالیاتی رفسنجان و بنی اسد آزاد کارشناس فناوری اطلاعات امور مالیاتی به تشریح قوانین و مقررات مالیاتی مربوطه و نحوه تکمیل اظهارنامه الکترونیکی و مشکلات مربوطه پرداختند.

 محمد ملکی پیش ثبت نام کد اقتصادی را یکی از ضروری ترین الزامات مربوط به تکمیل اظهارنامه خواند و شماره اقتصادی را کلیدی اساسی برای ورود به طرح جامع مالیاتی دانست . وی از طرح جامع مالیاتی به عنوان اساسی ترین تحول در نظام مالیاتی نام برد و بیان کرد که اجرای این طرح سبب افزایش عدالت مالیاتی و حذف اقتصاد زیرزمینی و سلامت فضای کسب و کار در کشور می شود. در پایان آقای مجید جباری ضمن تشکر از کلیه مسولان مالیاتی و روسای اتحادیه های صنفی به اطلاع رسانی اتحادیه ها به اعضاء جهت ارائه اظهارنامه و همکاری آنها با مسولان مالیاتی تاکید کرد.

برچسب ها:
اقتصاد،مالیاتی،طرح جامع مالیاتی، رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :