ادامه بی مسئولیتی و بی تفاوتی مسئولان مس دو حادثه دیگر را رقم زد

  • شناسه خبر: 1263
ادامه بی مسئولیتی و بی تفاوتی مسئولان مس دو حادثه دیگر را رقم زد

  به گزارش روراستی در روز شنبه مورخ 12/5/92 باز هم بی مسئولیتی کارخانه مس سرچشمه سبب بروز رو حادثه دلخراش که منجر به فوت دو نفر از کارگران این شرکت گردید. بنا به گزارش روراستی در روز شنبه در محل معدن مس سرچشمه یکی از کارگران در سایه در جلوی یکی از  قلطک های […]

L6342197907571

 

به گزارش روراستی در روز شنبه مورخ 12/5/92 باز هم بی مسئولیتی کارخانه مس سرچشمه سبب بروز رو حادثه دلخراش که منجر به فوت دو نفر از کارگران این شرکت گردید.

بنا به گزارش روراستی در روز شنبه در محل معدن مس سرچشمه یکی از کارگران در سایه در جلوی یکی از  قلطک های پارک شده استراحت می کرده و خواب رفته است و بعد از مدت زمانی راننده قلطک بدون توجه به اطراف قلطک را روشن نموده و کارگر موصوف را زیر گرفنه و کشته است و در حادثه دوم یکی ار رانندگان تراک ها که در لبه سد تردد می نموده به داخل سد سقوط کرده که در اثر این سقوط کابین تراک ضربه خورده و راننده در داخل آن کشته شده است ، این دو حادثه که در پی بروز حادثه تراک روز چهارشنبه 9/5/92 رخ داده است زنگ خطری است که کارگران معدن مس سرچشمه را تهدید می کند و سندی بر بی مسئولیتی و بی کفایتی مدیران کارخانه مس سرچشمه می باشد، پاسخگویی این قصور و بی کفایتی چیست؟ مگر نه که نیروی انسانی یکی از مهمترین وارزشمندترین منابع است؟ مسئولان وزارت صنایع  و معادن  باید از مدیران شرکت بازخواست کنند.

50529_21-300x225

برچسب ها:
بیکفایتی مسئولان مس، حادثه در رفسنجان، تداوم بی توجهی،کشته شده دو کارگر معدن مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :