اهدای بیش از دو هزار و 600واحد خون در رفسنجان

  • شناسه خبر: 13480
اهدای بیش از دو هزار و 600واحد خون در رفسنجان

مدیر پایگاه انتقال خون شهرستان رفسنجان گفت : در سه ماهه نخست امسال اهداکنندگان 2 هزار و 606 واحد خون خود را جهت کمک به بیماران نیازمند اهدا ک

مدیر پایگاه انتقال خون شهرستان رفسنجان گفت : در سه ماهه نخست امسال اهداکنندگان 2 هزار و 606 واحد خون خود را جهت کمک به بیماران نیازمند اهدا کردند.
مهدی محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار روراستی افزود : از این میزان حدود 1600 واحد خون توسط اهداکنندگان مستمر اهدا شد.
وی با اشاره به افزایش شاخص دو درصدی اهدای مستمر نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد : اهداکنندگان مستمر سالیانه حداقل دوبار خون خود را اهدا می کنند که این امرخداپسندانه هم کمک به بیماران نیازمند است و هم اینکه بدن این افراد با توجه به تولید خون جدید سالمتر است.
محمد حسینی از مردم روزه‌دار خواست اهدای خون را به شب‌های قدر موکول نکنند و در طول سال بطور مستمر و مداوم در عمل خداپسندانه اهدای خون شرکت کنند.
وی با بیان اینکه علاوه بر اینکه پایگاه انتقال خون شهرستان صبح ها آماده دریافت خون اهداکنندگان است گفت : اهداکنندگان می توانند عصرهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 17.30 تا 21.30 به پایگاه مراجعه نمایند.
وی خاطرنشان کرد : خون دریافتی از اهداکنندگان به مصرف بیماران نیازمند در بیمارستانهای رفسنجان می رسد و نیز بخشی از این خون نیز به بیمارستانهای استان جهت بیماران تالاسمی و … ارسال می شود.

برچسب ها:
اهدای خون، رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :