روحانی از حد اعتدال خارج شد !

  • شناسه خبر: 1366
روحانی از حد اعتدال خارج شد !

و کذلک جعلناکم امه وسطا لتکونوا شهداء علی الناس و یکون الرسول علیکم شهیدا روراستی : اعتدال یکی از واژه‌های پربار، مثبت و دلنشین در فرهنگ سیاسی و اجتماعی ایران است. اعتدال و میانه‌روی یکی از عبارت‌های مهم قرآنی- روایی است که در ادبیات اجتماعی و زندگی روزمره مردم هویتی ایجابی دارد و نسبت آن […]

و کذلک جعلناکم امه وسطا لتکونوا شهداء علی الناس و یکون الرسول علیکم شهیداروحانی

روراستی : اعتدال یکی از واژه‌های پربار، مثبت و دلنشین در فرهنگ سیاسی و اجتماعی ایران است. اعتدال و میانه‌روی یکی از عبارت‌های مهم قرآنی- روایی است که در ادبیات اجتماعی و زندگی روزمره مردم هویتی ایجابی دارد و نسبت آن با عقلانیت و اخلاق و رفتار کاملا نزدیک و مشهود است.  رییس محترم جمهور، جناب‌آقای دکتر حسن روحانی در فرآیند مبارزات انتخاباتی با بیان و تفسیر مکرر این واژه را تبدیل به یک ترمینولوژی سیاسی کرد و تاکنون بسیار از اهمیت این واژه سخن به‌میان آمده است. اعتدال مهم‌ترین راهبرد خردمندانه در برابر خودی‌ها و جامعه بین‌الملل است.

امام‌خمینی(ره)، آیت‌الله طالقانی، شهیدبهشتی، شهیدمطهری، شهیدچمران و آیت‌الله خامنه‌ای همه کسانی بودند که در صف نخست انقلاب قرار داشتند. مهم‌ترین عنصر در پیروزی انقلاب، نقش رفتار اعتدالی حضرت امام و همه رهبران انقلاب بود. فرماندهی در دفاع مقدس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. مقام‌معظم‌رهبری مدظله‌العالی و رییس محترم جمهوری در بیانات تاریخی دوازدهم مردادماه جاری بر اهمیت اعتدال و نسبت میان اعتدال و توسعه سیاسی و اقتصادی ارایه طریق کردند که از بطن اعتدال، عدالت اجتماعی پدید می‌آید و توسعه سیاسی شکل می‌گیرد و شرایط برای توسعه اقتصادی عملی خواهد شد.

اما آقای روحانی به این شعار جامه عمل پوشاند یا نه ؟ آقای روحانی در انتخاب وزرا از لحاظ سنی اعتدال را رعایت نکرد چه رسد …

انتخاب آقای توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم جای بسی  سئوال است که ایشان این همه شعار اعتدال دادند در همین اول راه اثبات کردند که این اعتدال اعتدالها گفتن شعاری بیش نبود .

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، روحانی ، اعتدال ، کابینه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :