اینجا بازار ایران است !!! + عکس

  • شناسه خبر: 1551
اینجا بازار ایران است !!! + عکس

اینجا بازار ایران است این نتیجه زحمات بی دریغ مسئولین دلسوز است که خواب شب شان را گرفته و به صورت شبانه روزی کار می کنند که نکند فرهنگ ما به یغما رود و فرهنگ غرب جای فرهنگ اسلامی را بگیرد. روراستی : بهتر نبود که مسئولین گمرک تدابیری اندیشیده و مانع وارد شدن اجناس […]

اینجا بازار ایران است این نتیجه زحمات بی دریغ مسئولین دلسوز است که خواب شب شان را گرفته و به صورت شبانه روزی کار می کنند که نکند فرهنگ ما به یغما رود و فرهنگ غرب جای فرهنگ اسلامی را بگیرد.

روراستی : بهتر نبود که مسئولین گمرک تدابیری اندیشیده و مانع وارد شدن اجناس به این شکل می شدند یا اینکه به تمام کشورهایی که می خواهند با این کشور کار کنند طرح ارائه می دادند تا آنها با این طرح و شکلها اجناس خود را ارزه کنند؟ چرا ما نباید تولیدی های خودمان را تقویت کنیم تا آنها بتوانند جنسشان را تولید و با بهترین طرح ها به بازار ارزه کنند .

البته روش چیدن این اجناس به خصوص لباس زیر زنانه در بازار بسیار وحشت ناک است ، مسئول نظارت بر این صنوف کیست ؟چه کسی باید بر این روش چیدمان نظارت داشته باشد؟ آیا در این خصوص کسی جواب گو هست یا نه ، حتما می خواهید مردم در این زمینه چشمشان را درویش کنند ، چرا ما نباید لوازم تحریر ملی داشته باشیم تا این وضع لوازم تحریر ما نباشد ، در این زمینه ها حرف زیاد است اما خواهشمان این است که مسئولین قدری به فکر خواب و استراحت خود باشند .

 1

2

3

4

5

6

7

8

11

12

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، بازار ، بد حجاب ، ویترین ، فرهنگ ،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :