به این میگن شورا !!!

  • شناسه خبر: 1566
به این میگن شورا !!!

در شهرستان رفسنجان شورایی وجود دارد که بسیار در کار خود موفق و با تمام مسائل آن آشنا و همچنین در کارش محکم می باشدبعد نیست کمی از این شورا تشکر بعمل آید . روراستی : ما امروز می خواهیم از شورایی یاد کنیم که بسیار سخت کوش است؛ این شورا کار خود را خوب […]

در شهرستان رفسنجان شورایی وجود دارد که بسیار در کار خود موفق و با تمام مسائل آن آشنا و همچنین در کارش محکم می باشدبعد نیست کمی از این شورا تشکر بعمل آید .

روراستی : ما امروز می خواهیم از شورایی یاد کنیم که بسیار سخت کوش است؛ این شورا کار خود را خوب می شناسد و به آن جامع عمل پوشاند است ،آخر چرا ما با داشتن چنین شورایی پیشرفت نمی کنیم ؛ حتما عیب کار از جامعه است وگرنه این شورا خوب کار می کند، ولی ما کمی پر توقع هستیم و می خواهیم تمام مشکلات فرهنگی مان حل شود، حتما متوجه شدید که کدام شورا مد نظر ماست بلی «شورای فرهنگ عمومی شهرستان ».

این شورا تشکیل شده  از تعداد زیادی از انسانهای دلسوز که هر چند گاهی دور هم جمع می شوند و در مورد بسیاری از مسائل فرهنگی بحث می کنند و راه حل می دهند و پس از آن مرحله مشکلش کار (نوشتن صورت جلسه ) است که با نوشتن آن کار به پاین می رسد، جلسه بعد در مورد مشکل بعدی صحبت به میان می آید، چرا ؟ چون که مشکل قبلی با آن خروجی بسیار مهم (صورت جلسه ) حل شده و دیگر نیاز به بحث و گفتگو ندارد، حالا برای شما روشن شده که کار فرهنگی چه قدر مشکل است، پس کمی از توقع خود بکاهید تا این مسئولین دل سوز بتوانند با خیال آسوده به کار خود ادامه دهند تا بقیه مشکلات حل شود .

 

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، فرهنگ ، شورای فرهنگ عمومی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :