رفسنجان شهر پر آوازه

  • شناسه خبر: 1697
رفسنجان شهر پر آوازه

روراستی : شهری با این آوازه  در کجا دیدید که همه  آن را بشناسند؟ و تنها «صدای دغل شنیدن از دور خوش باشد»، اما همین که وارد این شهر می شوی می بینی فقط به درد بازی فیلمهای اول انقلاب می خورد و بس، وارد مرکز شهر که می شوی همانند کاروانسراهای تخریب شده می […]

روراستی : شهری با این آوازه  در کجا دیدید که همه  آن را بشناسند؟ و تنها «صدای دغل شنیدن از دور خوش باشد»، اما همین که وارد این شهر می شوی می بینی فقط به درد بازی فیلمهای اول انقلاب می خورد و بس، وارد مرکز شهر که می شوی همانند کاروانسراهای تخریب شده می ماند با کلی اتباع بیگانه که مرکز شهر و اطراف بازار را قرق کرده اند، درب هر خانه  را در مرکز شهر پر آوازه بزنی خواهی دید در هر خانه چندین خانوار افغانی زندگی می کنند، بد نیست سری به کلانتریها و اداره آگاهی بزنید تا ببینید که این برادران افغان چگونه مشکلات اجتمایی و فرهنگی برای  این شهر درست کرده اند .

آخر چرا آنها جمع آوری نمی شوند؟ چرا آنها را در یک جا اسکان نمی دهند که بهتر قابل کنترل باشند، مگر ما به چه تعداد کار گر افغانی نیاز داریم ، هنگامی که با مسئولان مربوطه صحبت می شود می گویند که با بهران کارگر دچار می شوند، آقایان مگر در این شهر زندگی نمی کنند تا ببینند تاجران پسته ، مغازدارنی چون پرده فروشی پارچه فروشی و… در این شهر در دست همین اتباع بیگانه وجود دارد و بدون دادن مالیات و عوارض و بدون مجوز خیلی راحت تر از ایرانی ها به کار خود ادامه می دهند و کسی نیست به آنها بگوید یک منت به چند.

شهر طلای سبز دست خوش بازیهای سیاسی کودکانه است و بس ، تا کی می خواهیم به این بازیها ادامه دهیم ، تا کی می خواهیم شاهد از بین رفتن فرهنگ ، ایمان و تقوا در این شهر باشیم، تا کی باید در خواب غفلت بمانیم و چشممان را به روی تمام حقایق ببندیم؛ آخر این مسلمانی است و یا مسئولیت پذیری ؟ .

از این به بعد منتظر خبرها ، انتقادات و اتفاقاتی که مردم در مورد اتباع  بی گانه خبر می دهند در این سایت باشید .

برچسب ها:
روراستی ، شهر پرآوازه ، رفسنجان ، افاغنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :